1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2025 10:50
până la 20.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2025 11:00
până la 24.05.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 130 800 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2025, 10:50 - 20 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2025, 11:00 - 24 mai 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de reparație a spațiilor demisol în clădirea administrativă din str. N. Iorga 21, mun. Chisinau (repetat), în conformitate cu cerințele stipulate in caietul de sarcini și anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2025, 10:37
Data ultimilor modificări
19 mai 2025, 10:50
Valoarea estimată (fără TVA)
130 800 MDL
Achizitii.md ID
21419958
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
26 mai 2025 10:50 - 31 dec 2025 10:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a spațiilor demisol în clădirea administrativă din str. N. Iorga 21, mun. Chisinau (repetat) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
19.05.25 10:50
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
19.05.25 10:50
Documentele lotului
anunt de participare.pdf
-anunt de participare
19.05.25 10:50
caiet de sarcini.docx
-cqaiet de sarcini
19.05.25 10:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IAN-CONS GRUP

Preţul ofertei: 110 999,12 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RENECONS

Preţul ofertei: 118 740,07 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări