1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2025 10:50
până la 20.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2025 11:00
până la 24.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 130 800 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2025, 10:50 - 20 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2025, 11:00 - 24 mai 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Achiziționarea lucrărilor de reparație a spațiilor demisol în clădirea administrativă din str. N. Iorga 21, mun. Chisinau (repetat), în conformitate cu cerințele stipulate in caietul de sarcini și anunțul de participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2025, 10:50
Data ultimilor modificări
19 mai 2025, 10:50
Achizitii.md ID
21419958
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
19.05.25 10:50
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
19.05.25 10:50
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.