Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21419211
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
299 990 MDL
Perioada clarificărilor:
16 mai 2025, 11:35 - 19 mai 2025, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
19 mai 2025, 10:30 - 22 mai 2025, 12:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Mărfuri de uz casnic și gospodărie conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2025.
Informația despre anulare
Motivul anulării
9. Anularea procedurii de achiziție publică: În temeiul art. 71 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice având în vedere că au fost depuse numai oferte neadecvate, inacceptabile sau neconforme, și anumea nu au fost elaborate și prezentate în conformitate cu cerințelor din documentaţia de atribuire.
Data anulării
19 iun 2025, 13:10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2025, 11:35
Data ultimilor modificări
19 iun 2025, 13:10
Achizitii.md ID
21419211
MTender ID
CPV
39300000-5 - Diverse echipamente
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK