1
Perioada de actualizare
de la 16.05.2025 11:13
până la 22.05.2025 13:02
2
Propunerea ofertelor
de la 22.05.2025 13:02
până la 25.05.2025 14:02
3
Licitaţie
de la 26.05.2025 15:00
până la 26.05.2025 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 666 650 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2025, 11:13 - 22 mai 2025, 13:02
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mai 2025, 13:02 - 25 mai 2025, 14:02

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Achiziționarea sistemului de control acces și supraveghere video în clădirea administrativă din bd. Ștefan cel Mare și sfînt 162, mun. Chișinău, în conformitate cu cerințele stipulate in caietul de sarcini si anuntul de participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2025, 11:13
Data ultimilor modificări
20 mai 2025, 13:02
Achizitii.md ID
21419162
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
16.05.25 11:13
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
16.05.25 11:13
anexa nr 22 si 23.docx
Documentele la ofertă
-anexa 22 și anexa 23
16.05.25 11:13
caiet de sarcini modificat .docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini modificat
20.05.25 13:02
Data:
20 mai 2025, 10:26
Subiectul întrebării:
Anexe VS Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Specificatia tehnica si de pret difera de caietul de sarcini! Specificatiile contin 26 pozitii, caietul 38. Solicitam operarea modificarilor necesare
Răspuns (20 mai 2025, 11:42):
Buna ziua! Stimate operator economic, in pct 37 al anului de participare, subpct 5 si subpct 6 este stipulat faptul ca : Servicii de montare, configurare, punere in funcțiune a sistemului, cu ulterioara deservire al întregului sistem și toate cheltuielile aferente transportului, lucrărilor de montare, setare și punere în funcțiune a sistemului, necesare pentru asigurarea unei funcționări optime, precum și instruirea a minimum 3 persoane, vor fi incluse în valoarea bunurilor aferente prezentei achiziții. De asemenea, în valoarea totală vor fi incluse și toate accesoriile și materialele necesare instalării, deci pct 27-38 din caietul de sarcini, sunt acele servicii , materiale si accesorii ce urmrază sa fie incluse in valoarea bunurilor aferente pozitia 1-26 din anuntul de participare. Adică bunul din procedura de achuzitia data - poziția 1-26 sunt bunurile ce fac parte din sistemul de control acces si supraveghere video! Multumim! O zi reusita!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.