1
Perioada de actualizare
de la 15.05.2025 10:32
până la 26.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.05.2025 11:00
până la 02.06.2025 15:00
3
Licitaţie
03.06.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 605 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mai 2025, 10:32 - 26 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2025, 11:00 - 2 iun 2025, 15:00
Începutul licitației: 3 iun 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA „Crearea și circulația documentelor electronice între Serviciul Fiscal de Stat și Instituțiile Financiare - persoane juridice/fizice”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
067381138
Datele achizitiei
Data publicării
15 mai 2025, 9:50
Data ultimilor modificări
15 mai 2025, 10:32
Valoarea estimată (fără TVA)
605 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 050 MDL
Achizitii.md ID
21418174
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
4 iun 2025 10:30 - 30 dec 2025 10:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic și mentenanță corectivă a SIA „CCDE” CPV: 72267000-4 - Servicii de întreţinere şi reparaţii de software
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Ora
2)
Denumirea
Servicii de suport tehnic și mentenanță adaptivă a SIA „CCDE” CPV: 72267000-4 - Servicii de întreţinere şi reparaţii de software
Cantitatea: 750.0
Unități de măsură: Ora
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
DUAE sia ccde 2025, II.doc
Documentele la ofertă
-
15.05.25 10:32
documentația standard sia ccde 2025, II.docx
Documentele la ofertă
-
15.05.25 10:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEEPLACE

Preţul ofertei: 605 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare a examinării ofertei operatorului economic, s-a stabilit că ofertantul întrunește cerințele de calificare, oferta tehnică corespunde specificațiilor solicitate, iar oferta de preț se încadrează în valoarea estimată, astfel a fost desemnată câștigătoare a procedurii de achiziții în cauză.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări