Achiziţie publică
21416802
Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025
1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2025 09:59
până la 19.05.2025 10:00
până la 19.05.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.05.2025 10:00
până la 27.05.2025 10:00
până la 27.05.2025 10:00
3
Licitaţie
28.05.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
480 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 mai 2025, 9:59 - 19 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 mai 2025, 10:00 - 27 mai 2025, 10:00
Începutul licitației:
28 mai 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025 În conformitate cu prevederile art.103 alin.(1) pct.10) din Codul Fiscal al RM nr.1163 din 24.04.1997, biletele de odihnă în stațiunile balneoclimaterice sunt scutite de TVA Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai mic preț per foaie de odihnă; contractul se va încheia în limita mijloacelor financiare alocate pentru anul 2025 de 480 000, 00 lei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 mai 2025, 21:37
Valoarea estimată (fără TVA)
480 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
480 MDL
Achizitii.md ID
21416802
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, Piața Independenței nr.1
Durata contractului
2 iun 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025
CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentatia _standard_Foi de odihnă
Documentele la ofertă
formulare, specificatii tehnice si de pret, contract-model
13.05.25 09:59
documentatia _standard_Foi de odihnă.semnat
Documentele la ofertă
documentatia _standard
13.05.25 09:59
Anunt de participare - Foi de odihna copii, DÎTS - 2025.semnat
Documentele la ofertă
Anunt de participare
13.05.25 09:59
Istoria licitației
Treceți la licitație
Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025
Data:
17 mai 2025, 21:37
Subiectul întrebării:
Anexa 21
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă,
În cadrul Anunțului de participare, la punctul 16, este indicată solicitarea de a include în ofertă „Anexa nr. 21 – Caiet de sarcini”.
Mențiunea respectivă este neclară, întrucât:
în documentația publicată nu este anexată nicio Anexă nr. 21 cu această denumire;
nu este specificat dacă se solicită prezentarea unui formular distinct prin care ofertantul își exprimă acordul cu condițiile caietului de sarcini sau dacă se face referire la documentul propriu-zis – caietul de sarcini – elaborat de autoritatea contractantă.
În acest context, vă rugăm respectuos:
să precizați la ce document concret se face referire prin „Anexa nr. 21 – Caiet de sarcini”;
și să indicați clar dacă se solicită anexarea unui formular de acceptare a condițiilor din caietul de sarcini, ori alt tip de document.
Clarificarea acestui aspect este esențială pentru elaborarea unei oferte conforme cerințelor procedurii.
Vă mulțumim anticipat pentru răspuns.
Răspuns (19 mai 2025, 08:39):
Este vorba despre Caiet de sarcini elaborat de către Autoritattea contractantă.
Servicii de odihnă pentru copii (foi de odihnă în taberele de vară din RM) pentru sezonul estival 2025
Data:
17 mai 2025, 21:55
Subiectul întrebării:
Costul maxim
Întrebare:
În Caietul de sarcini, la punctul 1.4, este indicat următorul text:
„Costul maxim accesibil al unui bilet de odihnă pentru un schimb trebuie să constituie 3 200,00 lei (3 200,0 lei × 150 foi de odihnă = 480 000,00 lei). Cantitatea de bilete odihnă va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare prevăzute pentru acest scop.”
Prin prezenta, solicităm modificarea acestui punct, întrucât valoarea specificată contravine prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 262/2025, Anexa nr. 1, potrivit căreia:
Costul orientativ pentru o zi de odihnă în taberele pentru copii și adolescenți este de 383,96 lei per copil, ceea ce echivalează cu un total de 3 839,60 lei pentru un sejur de 10 zile.
În acest context: valoarea indicată de 3 200,00 lei per bilet de odihnă este sub nivelul costului orientativ legal aprobat;
se impune alinierea caietului de sarcini la prevederile HG nr. 262/2025, fie prin ajustarea valorii per bilet, fie prin clarificarea tipului de tabără și a duratei exacte a sejurului luate în calcul la stabilirea bugetului.
Prin urmare, vă solicităm:
Să precizați temeiul în baza căruia a fost stabilit costul de 3 200,00 lei, în contextul în care acesta nu reflectă costurile orientative aprobate la nivel de Guvern;
Sau, după caz, să modificați corespunzător punctul 1.4 din caietul de sarcini, pentru a reflecta valoarea corectă și legală aferentă tipului de tabără vizat.
Vă mulțumim pentru examinare și ajustare în conformitate cu cadrul normativ în vigoare.
Răspuns (19 mai 2025, 08:44):
Contractul va fi atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț per foaie de odihnă”. Contractul se va încheia în limita mijloacelor financiare alocate pentru anul 2025 de 480 000, 00 lei.
La fel, este prevăzută licitație electronică cu trei runde, pas minim – 1%.
Punctul 1.4 din caietul de sarcini nu este relevant.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK