1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2025 15:54
până la 22.05.2025 10:45
2
Propunerea ofertelor
de la 22.05.2025 10:45
până la 30.05.2025 10:47
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 716 400 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2025, 15:54 - 22 mai 2025, 10:45
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mai 2025, 10:45 - 30 mai 2025, 10:47
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4572, MOLDOVA, Dubăsari, s.Coşniţa, s.Cosnita st.Pacii 70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Braducean
Telefonul de contact
024843447
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
12 mai 2025, 15:54
Valoarea estimată (fără TVA)
716 400 MDL
Achizitii.md ID
21416608
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4572, MOLDOVA, Dubăsari, s.Coşniţa, s.Cosnita st.Pacii 70
Durata contractului
9 iun 2025 15:53 - 31 dec 2025 14:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea foilor de odihna in tabere de odihna pentru copii si adolescenti in sezonul estival 2025 CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 219.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202505121549_Anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
12.05.25 15:54
202505121549_Caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
12.05.25 15:54
202505121548_duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
12.05.25 15:54
202505121548_documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
documentatie standart
12.05.25 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ”TORENT PLUS”

Preţul ofertei: 240 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Agro-Tiras

Preţul ofertei: 547 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

I.M.COCT-Prietenia

Preţul ofertei: 716 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări