Selectaţi tipul procedurii
21416437
1
Perioada de actualizare
de la
12.05.2025 13:05
până la 27.05.2025 22:56
până la 27.05.2025 22:56
2
Propunerea ofertelor
de la
27.05.2025 22:56
până la 10.06.2025 22:56
până la 10.06.2025 22:56
au rămas 8 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
7 335 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 mai 2025, 13:05 - 27 mai 2025, 22:56
Perioada de depunere a ofertelor:
27 mai 2025, 22:56 - 10 iun 2025, 22:56
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Reparația capitală cu replanificare a Secției de Terapie Generală la IMSP ”Spitalul Raional Ialoveni”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6801, MOLDOVA, Ialoveni, locality, or.Ialoveni str. Alexandru cel Bun 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stoicev Tatiana
Telefonul de contact
+37367291680
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2025, 12:55
Data ultimilor modificări
25 mai 2025, 22:56
Achizitii.md ID
21416437
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
12 mai 2025, 23:43
Subiectul întrebării:
Garantia bancara.
Întrebare:
Conform anuntului de participare, totusi garantia bancara e 1% sau 2%?
Răspuns (15 mai 2025, 11:22):
Buna ziua, este o eroare 2%
Data:
13 mai 2025, 08:04
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati formularul desfasurat al caietului de sarcini Formular nr 1A. sau Formularul 5 fara preturi, multumim
Răspuns (25 mai 2025, 22:58):
Buna ziua,
caietul de sarcini desfășurat a fost publicat.
Data:
15 mai 2025, 16:46
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam caietul de sarcini sa publicati desfasurat si in format Word.Multumim.
Răspuns (25 mai 2025, 22:59):
Buna ziua,
caietul de sarcini desfășurat a fost publicat.
Data:
20 mai 2025, 11:24
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
pct. 8 Dovada de resurse financiare: cel puțin 50% din valoarea ofertei, disponibili în contul bancar al întreprinderii sau prin linia de creditare cu bani disponibili la zi, confirmate prin documente bancare. Rugam sa precizati ce aveti in vedere BANI DISPONIBILI LA ZI. La data deschiderii ofertelor sau la solicitarea autoritatii contractante?
Răspuns (21 mai 2025, 09:43):
Buna ziua, la deschideri a ofertelor.
Data:
21 mai 2025, 09:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Stimata Autoritate contractanta in perioada de clarificari avem nevoie de raspuns la intrebarile adresate intr-un timp mai scurt nu de 10 zile pentru a avea posibilitatea de a prelucra informatia ceruta. Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. SOLICITAM SA FIE PUBLICATA F1 desfasurata. In documentatia standard anexata de Dvoasta acest punct este reflectat. Va multumim.
Răspuns (25 mai 2025, 22:59):
Buna ziua,
caietul de sarcini desfășurat a fost publicat.
Data:
21 mai 2025, 10:48
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
pct. 8 Dovada de resurse financiare: cel puțin 50% din valoarea ofertei, disponibili în contul bancar al întreprinderii sau prin linia de creditare cu bani disponibili la zi, confirmate prin documente bancare. Rugam sa precizati ce aveti in vedere BANI DISPONIBILI LA ZI - un certificat anume din data de 09.06.25 de la banca sau la data cand publicam oferta pt ca noi o putem incarca oricand de pe 26-09?!
Multumim
Răspuns (22 mai 2025, 11:39):
Buna ziua,
Poate sa fie si în contul bancar al întreprinderii sau prin linia de creditare cu bani disponibili, confirmate prin documente bancare
Incarcate in sistem la deschiderea ofertelor.
Data:
21 mai 2025, 15:22
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati formularul desfasurat al caietului de sarcini Formular nr 1A. sau Formularul 5 fara preturi, multumim
Răspuns (25 mai 2025, 23:00):
Buna ziua,
caietul de sarcini desfășurat a fost publicat.
Data:
22 mai 2025, 10:09
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta cum putem face cunostinta cu proiectul de executie?
Răspuns (22 mai 2025, 12:05):
Buna ziua, va puteti apropia la instituție între orele 9.00-15.00
Preventiv sa sunați la numărul de tel:069895255
Data:
22 mai 2025, 13:57
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
In capitolul 2 Apa si canalizare subcapit.2.3 Utilaj. Rugam sa explicati cum poate fi ca utilaj daca aceste lucrari fac parte din capitole de lucrari de constructie ? Incarcati desfasurat caietul de sarcini pentru ca multe pozitii nu sunt clare care resurse de aplicat.
Răspuns (25 mai 2025, 23:00):
Buna ziua,
caietul de sarcini desfășurat a fost publicat.
Data:
26 mai 2025, 08:08
Subiectul întrebării:
Operatorii economici vor prezenta la data deschiderii ofertelor o declarație pe proprie răspundere din care să rezulte că au efectuat vizita la fața locului și că au analizat proiectul tehnică, luând la cunoștință de toate condițiile locale și de execuție relevante pentru elaborarea unei oferte corespunzătoare
Întrebare:
Nu ar fi mai corect dvs sa eliberati un certificat de confirmare a vizitei santierului ? Clarificati va rog
Răspuns (27 mai 2025, 22:27):
Buna ziua,
mai jos găsiți o declarație model
Declarație
Subsemnatul/Subsemnata_______________________ în calitate de reprezentant legal al operatorului economic __________________________________ cu sediul la adresa _______________ declar pe propria răspundere următoarele:
Am luat cunoștință cu obiectul și proiectul aferent procedurii de achiziție publică nr. [____________________] organizată de _________________________, până la data depunerii ofertelor.
Data:
Semnătura: _____________________
[Nume și prenume]
Data:
26 mai 2025, 16:57
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Va rog sa mentionati care este sursa de finantare!
Răspuns (27 mai 2025, 22:21):
Buna ziua,
Sursa de finanțare Ministerul Sănătății.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK