1
Perioada de actualizare
de la 08.05.2025 16:06
până la 20.05.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2025 10:00
până la 30.05.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 485 432,18 MDL
Perioada clarificărilor: 8 mai 2025, 16:06 - 20 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2025, 10:00 - 30 mai 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de forare, punere în funcțiune, montare a sondei arteziene pentru alimentarea populației cu apa din s. Chetriș, r-nul Falesti, conform proiectului tehnic și caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5917, MOLDOVA, Făleşti, s.Chetriş, -
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Constantin Condru
Telefonul de contact
068428382
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
30 mai 2025, 13:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 485 432,18 MDL
Achizitii.md ID
21416063
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5917, MOLDOVA, Făleşti, s.Chetriş, -
Durata contractului
2 iun 2025 08:30 - 31 dec 2025 07:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de forare, punere în funcțiune, montare a sondei arteziene pentru alimentarea populației cu apa din s. Chetriș, r-nul Falesti, conform proiectului tehnic și caietului de sarcini CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202505081604_Duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
8.05.25 16:06
202505081604_ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
8.05.25 16:06
Borderou de lucrari_redactat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.05.25 08:30
Комиссия
Prenume
Condru Constantin
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1007601002119
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Profact Construct

Preţul ofertei: 1 470 771,09 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.C. Gama-Vilo Service SRL

Preţul ofertei: 1 476 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări