1
Perioada de actualizare
de la 07.05.2025 16:37
până la 12.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.05.2025 11:00
până la 15.05.2025 16:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 170 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mai 2025, 16:37 - 12 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2025, 11:00 - 15 mai 2025, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Postolachi
Telefonul de contact
022-50-4833
Datele achizitiei
Data publicării
7 mai 2025, 16:37
Data ultimilor modificări
7 mai 2025, 22:36
Achizitii.md ID
21415614
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf
7.05.25 16:37
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
7.05.25 16:37
declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
declaratie de eligibilitate.docx
7.05.25 16:37
propunere financiară .signed.pdf propunere financiară .signed.pdf
Documentele la ofertă
propunere financiară .signed.pdf
7.05.25 16:37
declaratie de eligibilitate.signed.pdf declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie de eligibilitate.signed.pdf
7.05.25 16:37
caiet de sarcini .signed.pdf caiet de sarcini .signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini .signed.pdf
7.05.25 16:37
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
7.05.25 16:37
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
7.05.25 16:37
declaratie beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.doc
7.05.25 16:37
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare .signed.pdf
7.05.25 16:37
propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
propunere financiară.docx
7.05.25 16:37
caiet de sarcini .docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini .docx
7.05.25 16:37
Data:
7 mai 2025, 22:36
Subiectul întrebării:
cerinte
Întrebare:
stimata AC, la o procedura de achizitii mici impuneti cerinte ca la o licitatie. agentii economici care au rulaj de 2-3 mil pe an si nu au avizul nu au posibilitate sa participe. Solicitam respectuos sa actualizati cerintele de participare in corespundere cu suma alocata.
Răspuns (8 mai 2025, 13:49):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că, inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție se realizează în conformitate cu cadrul normativ in vigoare, si anume, conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Hotărârii Guvernului nr. 870/2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mica, Documentației standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Astfel, conform cap. II, pct.23 din Hotărârea Guvernului nr. 870/2020 cu privire la achizițiile publice de valoare mica, autoritatea contractantă stabilește criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) situația economică și financiară; 4) capacitatea tehnică și/sau profesională; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. Astfel, operatorul economic urmează să demonstreze capacitatea de exercitare a activității profesionale, cât și cea tehnică și/sau profesională, conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Data:
8 mai 2025, 08:27
Subiectul întrebării:
Cerințe de calificare
Întrebare:
Bună ziua. Stimată AC, la desfășurarea procedurii de achiziții cu costuri mici se solicită pachetul minim de documente. Condițiile stipulate de Dumneavoastră în Anunțul de participare se solicită în cazul sumelor mai mari de 1 milion de lei. Insistăm să fie actualizate cerințele de calificare, pentru evitarea unor eventuale contestații. Vă mulțumim.
Răspuns (8 mai 2025, 13:49):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că, inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție se realizează în conformitate cu cadrul normativ in vigoare, si anume, conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Hotărârii Guvernului nr. 870/2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mica, Documentației standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Astfel, conform cap. II, pct.23 din Hotărârea Guvernului nr. 870/2020 cu privire la achizițiile publice de valoare mica, autoritatea contractantă stabilește criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) situația economică și financiară; 4) capacitatea tehnică și/sau profesională; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. Astfel, operatorul economic urmează să demonstreze capacitatea de exercitare a activității profesionale, cât și cea tehnică și/sau profesională, conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Data:
8 mai 2025, 14:02
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Stimată AC, cunoaștem foarte bine legislația cu privire la desfășurarea diferitor tipuri de achiziții publice. Și agenți economici beneficiază de instruiri din partea Agenției de achiziții publice. Prevederile menționate de Dvs se referă la AVM în mare parte în cazul criteriului de atribuire calitate - cost; preț - calitate. Nu transformați achiziția simplifictă în licitație publică. Insistăm pe solicitările menționate mai sus de alți antreprenori.
Răspuns (8 mai 2025, 14:46):
Stimate operator economic, Ofertele urmează a fi depuse conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă. În cazul în care aveți altă opinie, solicităm să indicați concret actul normativ care justifică cele invocate. Conform actelor normative în domeniu, există criterii de evaluare și criterii de atribuire, care nu trebuie confundate.
Data:
8 mai 2025, 14:53
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Prin astfel de condiții de participare sunt favorizați în mod direct agenți economici mari, încălcând drepturile celorlalți. Vom sesiza consiliul concurenței și agenția achizițiilor publice pentru a clarifica situația dată. Vă mulțumim pentru răspunsuri oferite.
Răspuns (12 mai 2025, 08:44):
Ofertele urmează a fi depuse conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.