1
Perioada de actualizare
de la 06.05.2025 16:27
până la 08.05.2025 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.05.2025 15:30
până la 14.05.2025 15:00
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2025, 16:27 - 8 mai 2025, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mai 2025, 15:30 - 14 mai 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reparație curentă a edificiului CM Cantemir din str. Basarabia, nr.4, or. Cantemir

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Postolachi
Telefonul de contact
022-50-4833
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2025, 16:27
Data ultimilor modificări
8 mai 2025, 8:46
Achizitii.md ID
21415154
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
Declaratie beneficiari efectivi.doc
6.05.25 16:27
Declaratie de eligibilitate.signed.pdf Declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie de eligibilitate.signed.pdf
6.05.25 16:27
Anunt de participare .signed.pdf Anunt de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare .signed.pdf
6.05.25 16:27
Anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard (lucrari).docx
6.05.25 16:27
Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
6.05.25 16:27
Caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini.docx
6.05.25 16:27
Declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
Declaratie de eligibilitate.docx
6.05.25 16:27
Caiet de sarcini.signed.pdf Caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini.signed.pdf
6.05.25 16:27
Anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf Anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
6.05.25 16:27
Propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
Propunere financiară.docx
6.05.25 16:27
Anexa nr. 25 (modelul contractului).signed.pdf Anexa nr. 25 (modelul contractului).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 25 (modelul contractului).signed.pdf
6.05.25 16:27
Propunere financiară.signed.pdf Propunere financiară.signed.pdf
Documentele la ofertă
Propunere financiară.signed.pdf
6.05.25 16:27
Data:
8 mai 2025, 08:46
Subiectul întrebării:
cerinte
Întrebare:
Bună ziua. Stimată AC, la desfășurarea procedurii de achiziții cu costuri mici se solicită pachetul minim de documente. Condițiile stipulate de Dumneavoastră în Anunțul de participare se solicită în cazul sumelor mai mari de 1 milion de lei. Insistăm să fie actualizate cerințele de calificare, pentru evitarea unor eventuale contestații. Vă mulțumim.
Răspuns (8 mai 2025, 15:19):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că, inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție se realizează în conformitate cu cadrul normativ in vigoare, si anume, conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Hotărârii Guvernului nr. 870/2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mica, Documentației standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Astfel, conform cap. II, pct.23 din Hotărârea Guvernului nr. 870/2020 cu privire la achizițiile publice de valoare mica, autoritatea contractantă stabilește criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) situația economică și financiară; 4) capacitatea tehnică și/sau profesională; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. Astfel, operatorul economic urmează să demonstreze capacitatea de exercitare a activității profesionale, cât și cea tehnică și/sau profesională, conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.