1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2025 18:25
până la 15.05.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.05.2025 09:00
până la 26.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 14 203 375 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2025, 18:25 - 15 mai 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mai 2025, 9:00 - 26 mai 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Gheorghe Tudor nr.5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vlad CEBAN
Telefonul de contact
+37379990040
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2025, 18:14
Data ultimilor modificări
13 mai 2025, 8:36
Achizitii.md ID
21414756
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
13 mai 2025, 08:36
Subiectul întrebării:
p. 26 din anuntul de participare
Întrebare:
Bună ziua, rugăm respectuos să clarificați în care din fisirerele publicate în cadrul procedurii de achiziție găsim modelul Declarației privind compatibilitatea utilajului ce urmează a fi instalat, menționat in p. 26 din anunțul de participare.
Răspuns (15 mai 2025, 08:36):
Buna ziua. Declarația se face in formă liberă pe propria raspundere.
Data:
13 mai 2025, 09:54
Subiectul întrebării:
Punctul 12 din anunt de participare
Întrebare:
Hristos a Inviat! La punctul 12 indicati ca termenul de executare este de 6 luni din data semnarii contractului. Nu e corect mentionat. Inceputul termenului de executare este clar mentionat si in documentatia standard, contract de antrrepriza model, publicata de dvs, unde scrie expres ,,Durata de execuţie a lucrărilor contractate este de _________ luni și zile___după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite,, De asta rugam frumos sa modificat in anunt, ca termenul de executie incepe din momentul eliberarii ordinului de incepere a lucrarilor.
Răspuns (15 mai 2025, 08:37):
Bună ziua. Termenul va fi calculat din momentul emiterii ordinului de incepere a lucrărilor, care se va emite la data semnarii contractului.
Data:
13 mai 2025, 09:57
Subiectul întrebării:
Continuare
Întrebare:
Totodata, dvs indicati termen de executie 6 luni, termen de valavilitate a contractului 31.12.2025 si termen de valabilitate a ofertei de 60 zile. Mai adaugam riscul de aparitie a contestatiilor, apoi termenul de asteptare si inregistrare a contractului si avem in final incompatibilitatea termenilor indicati de dvs, respectiv nu va fi posibil de executat proiectul 6 luni in anul 2025. Revizuiti va rog acesti termeni, ca nu sunt reali. Multumesc
Răspuns (15 mai 2025, 08:37):
Termenul este calculat reieșind din mijlaocele fiannciare alocate pentru anul acesta.
Data:
13 mai 2025, 10:00
Subiectul întrebării:
Punctul 16, subpucntul 7 din anunt de participare
Întrebare:
In acest punct cereti utilaj conform Formularului nr.3. Nu e corect aceasta cerinta formulata, deoarece utilajul indicat in acest formular este depasit de timp si nu este neaparat util in teren, fiind totodata indicate si norme vechi. De asta rugam sa indicati concret ce utilaj solicitati sau lasati la discretia OE. Multumesc
Răspuns (15 mai 2025, 08:38):
Este un obiect început, care urmează a fi finisat, suntem in imposibilitate de a accepta alt utilaj decît cel instalat.
Data:
13 mai 2025, 10:01
Subiectul întrebării:
Punctul 16, subpucntul 8 din anunt de participare
Întrebare:
Aceeasi situatie si la punctul 8 cu personalul ce va executa lucrarile
Răspuns (15 mai 2025, 08:38):
Raspuns oferit anterior
Data:
13 mai 2025, 10:04
Subiectul întrebării:
Punctul 16, subpucntul 25 din anunt de participare
Întrebare:
Ce treaba are ISO 50001 cu licitatia dvs? In baza la ce lege solicitati acest ISO? Dvs macar stiti la ce domeniu el se refera? Nu este relevant acest ISO pentru licitatia legata de apeduct. Rugam sa excludeti acest punct
Răspuns (15 mai 2025, 08:39):
Avîd in vedere că proiectul prevede lucrări de electricitate, automatizare și punere in functiune, certificatul solicitat este esențial.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.