1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2025 16:09
până la 16.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2025 11:00
până la 27.05.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 110 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2025, 16:09 - 16 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2025, 11:00 - 27 mai 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția de autentificare multifactorială Gemalto SafeNet Authentication Client și vSEC:CMS
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2025, 15:53
Data ultimilor modificări
13 mai 2025, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
110 000 MDL
Achizitii.md ID
21414704
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
12 iun 2025 15:58 - 30 ian 2026 16:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția de autentificare multifactorială Gemalto SafeNet Authentication Client și vSEC:CMS CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
5.05.25 16:09
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 16:09
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
5.05.25 16:09
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 176 670 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări