1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2025 15:20
până la 10.05.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2025 12:00
până la 17.05.2025 09:00
3
Licitaţie
19.05.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 533 333 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2025, 15:20 - 10 mai 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2025, 12:00 - 17 mai 2025, 9:00
Începutul licitației: 19 mai 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciile vor fi prestate conform cerințelor expuse în Caietul de sarcini (Anexa nr. 21) cu respectarea prevederilor legislației în vigoare în domeniul alimentației copiilor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-79-06
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2025, 15:03
Data ultimilor modificări
5 mai 2025, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
533 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21414639
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Durata contractului
1 iun 2025 15:19 - 30 sept 2025 15:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentaţie a copiilor în sezonul estival 2025 în Instituția Publică Centrul Raional de Odihnă şi Agrement din mun. Străşeni CPV: 98300000-6 - Servicii diverse
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 15:20
caiet de sarcini. semnat ..pdf caiet de sarcini. semnat ..pdf
Documentele la ofertă
-
5.05.25 15:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 522 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă calificată
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări