1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2025 12:48
până la 13.05.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.05.2025 09:00
până la 26.05.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 78 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2025, 12:48 - 13 mai 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mai 2025, 9:00 - 26 mai 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Iaurt cu fructe min. 2%, 120-150 gr, în pahar de plastic. Grafic de livrare: 3 ori/săptămână. HG 611 din 05.07.2010
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2025, 12:41
Data ultimilor modificări
2 mai 2025, 12:48
Valoarea estimată (fără TVA)
78 000 MDL
Achizitii.md ID
21413892
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
1 iul 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Iaurt cu fructe CPV: 15530000-2 - Unt
Cantitatea: 13000.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
2.05.25 12:48
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
2.05.25 12:48
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
Rechizite bancare pentru transferul garanției de ofertă și de bună execuție
2.05.25 12:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC "Serviabil" SRL

Preţul ofertei: 83 055,56 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări