Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21413507
1
Perioada de actualizare
de la
30.04.2025 14:32
până la 10.05.2025 10:00
până la 10.05.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.05.2025 10:00
până la 22.05.2025 10:00
până la 22.05.2025 10:00
au rămas 5 ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
7 504 831,65 MDL
Perioada clarificărilor:
30 apr 2025, 14:32 - 10 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 mai 2025, 10:00 - 22 mai 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
“Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa potabila s. Balabanesti r-ul Criuleni. Obiect S-13/2022-A-1-TH, r-nul Criuleni” și “Reabilitarea și extinderea sistemului de canalizare din Bălăbănești, r-ul Criuleni”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4811, MOLDOVA, Criuleni, s.Bălăbăneşti, Balabanesti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 apr 2025, 14:32
Data ultimilor modificări
30 apr 2025, 18:34
Achizitii.md ID
21413507
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reabilitarea și extinderea sistemului de alimentare cu apă din Bălăbănești, r-ul Criuleni
Buget: 5052158.64 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Reabilitarea și extinderea sistemului de canalizare din Bălăbănești, r-ul Criuleni
Buget: 2452673.01 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini deviz_compressed.pdf
caiet de sarcini deviz_compressed.pdf
Documentele la ofertă
-
30.04.25 14:32
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
30.04.25 14:32
Data:
30 apr 2025, 18:34
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Publicați proiectul
Răspuns (2 mai 2025, 08:21):
Proiectul este disponibil pe suport de hârtie la sediul primăriei.
Data:
3 mai 2025, 12:40
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Ce fel de formular nr.8 solicitati? Da calcul la cheltuieli pentu electricitate si apa? Ce fel de cerinte sunt acestea? De unde le-ati luat?
Răspuns (5 mai 2025, 11:51):
Conform p.16, subp.2 Anunț de participare. Indicați calculul pentru energie electrică și calcul pentru apă conform CP L.01.01-2012 Anexa B (normativă). Obiectul include lucrări care necesită consum de apă și energie electrică (exemplu: spălarea cu apă a țevilor din PVC).
Data:
3 mai 2025, 12:41
Subiectul întrebării:
Salariu
Întrebare:
Dvs nu puteti impune ce salariu companiile sa indice. 94,6 lei/h asta e valoare maxima care poate fi pusa, dar nu obligatorie. Cine va pune mai putin ii veti exclude de la licitatie?
Excludeti aceasta din anunt
Răspuns (5 mai 2025, 11:51):
Referitor la observațiile privind salariul de 94,60 lei/oră mentionat la punctul 22, dorim să clarificăm următoarele aspecte:
Calitatea lucrărilor-Stabilirea unui salariu corespunzător pentru muncitorii constructori este esențială pentru obținerea unei lucrări de calitate. Experiența și competențele necesare pentru realizarea unor lucrări conforme cu standardele impun o remunerare adecvată.
Respectarea prevederilor legale-La calcularea valoriui estimate, ne-am bazat pe prevederile Ordinului nr.124 din 16.08.2024 al Ministerului Econokmiei și Infrastructurii al RM, prin care a fosat aprobat Amendamentul CPL 01.02.2012/A3 2024 ”Economia Construcțiilor, Infrastructurii„ pentru determinarea cheltuielilor de deviz privind salarizarea în construcții. Conform acestui act normativ, salariul mediu pe oră al muncitorilor constructori este de 94,60 lei/oră, fiind inclus în devizele de cheltuieli supuse verificării (AVIZ DE VERIFICARE Nr.29/09.04.2025).
Condiții echitabile pentru toți ofertanții-Salariul menționat nu reprezintă o impunere arbitrară, ci un reper utilizat pentru determinarea valorii estimate a proiectului, asigurând astfel condiții egale pentru toți operatorii economici care doresc să participe.
Optimizarea costurilor-Subliniem că aveți posibilitatea de a ajusta alte categorii de cheltuieli (ex. beneficii, transport, regie), în funcție de capacitatea dumneavoastră de gestionare eficientă a resurselor, fără a compromite că această abordare nu îngrădește drepturile dumneavoastră de gestionare eficientă a resurselor, fără a compromite salariile muncitorilor și implicit calitatea lucrărilor.
Prin urmare, considerăm că această abordare nu îngrădește drepturile dumneavoastră, ci urmărește utilizarea eficientă a banilor publici și creșterea standardelor de execuție în construcții.
Obligatoriu, conform cerințelor p.22 subp.22.2 al anunțului de participare stabilite de grupul de lucru pentru achiziții.
Data:
3 mai 2025, 12:46
Subiectul întrebării:
AVIZ DE VERIFICARE Nr. 23/09.04.2025
Întrebare:
Ce fel de aviz e acesta>?
Răspuns (5 mai 2025, 11:51):
AVIZ DE VERIFICARE Nr.23/09.04.2025 este avizul de verificare a devizelor de cheltuieli.
Data:
3 mai 2025, 12:48
Subiectul întrebării:
Word
Întrebare:
Rugam sa publicati varianta Word a caietului de sarcini
Răspuns (5 mai 2025, 11:56):
In conformitate cu documentele atasate la Anuntul de participare:Caietul de sarcini si Formularul 1B desfasurat in format PDF
Data:
5 mai 2025, 12:46
Subiectul întrebării:
formularul 8,calculul pt energia electrica,calculul pt apa.
Întrebare:
conf. Documentatiei Standard pct 8.7. Costurile pentru consumul de utilităţi, precum şi cel al contoarelor sau al altor aparate de măsurat
se suportă de către Antreprenor. În cazul mai multor antreprenori, costurile se suportă proporţional
de către aceştia.
se pare ca este expres stipulat regulile de functionare.
de ce solicitati aceste calcule,care este rationamentul prezentei solicitari?
Răspuns (8 mai 2025, 09:06):
elaborati devizele in conformitate cu oferta Dvs
Data:
5 mai 2025, 17:31
Subiectul întrebării:
1 lot,2 loturi
Întrebare:
si totusi,se va depune pt ambele loturi separat,sau o singura oferta pt ambele loturi?
Răspuns (8 mai 2025, 09:03):
Puteti depune oferta pentru ambele loturi.
Data:
6 mai 2025, 08:45
Subiectul întrebării:
Anunt de participare. p. 10. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune oferta (se va selecta): 1) Pentru un singur lot; 2) Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant NU SE APLICĂ
Întrebare:
p. 10. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune
oferta (se va selecta):
1) Pentru un singur lot;
2) Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant NU SE APLICĂ
Intrebarea: evaluarea va fi pentr loturi aparte sau un singur lot ?
Răspuns (8 mai 2025, 09:03):
Puteti depune oferta pentru ambele loturi.
Data:
8 mai 2025, 08:40
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
va rog sa publicati si rechizitele bancare pentru transferul garantiei pentru oferta la contul AC
Răspuns (8 mai 2025, 09:04):
solicitam garantie depusa la banca conform anexei nr. 9
Data:
8 mai 2025, 12:26
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Rugam sa publicati proiectul, nu putem sa ne apropiem nu suntem la in apropiere . pentru a face o oferta corecta
Răspuns (8 mai 2025, 13:31):
Din motive tehnice, nu putem incarca pe platforma proiectul. Puteti face cunostinta cu proiectul pe suport de hirtla la sediul primariei.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK