1
Perioada de actualizare
de la 25.04.2025 08:56
până la 30.04.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.04.2025 08:00
până la 08.05.2025 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 apr 2025, 8:56 - 30 apr 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 apr 2025, 8:00 - 8 mai 2025, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație în blocul nr.6 str. Cornului,10 și blocul nr. 2 str. Ion Creangă,1 al Universității Pedagogice de Stat Ion Creanga din mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Ion Creangă 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Croitoru
Telefonul de contact
069756596
Datele achizitiei
Data publicării
25 apr 2025, 8:42
Data ultimilor modificări
25 apr 2025, 8:56
Valoarea estimată (fără TVA)
1 700 000 MDL
Achizitii.md ID
21412016
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Ion Creangă 1
Durata contractului
20 mai 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație în blocul nr.6 str. Cornului,10 și blocul nr. 2 str. Ion Creangă,1 al Universității Pedagogice de Stat Ion Creanga din mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 231 629,57 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde tuturor cerințelor solicitate si criteriului de atribuire prerțul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 1 332 758 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Eurogalex Prim

Preţul ofertei: 1 445 012,34 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări