Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21411798
1
Perioada de actualizare
de la
24.04.2025 13:41
până la 05.05.2025 10:00
până la 05.05.2025 10:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
05.05.2025 10:00
până la 30.05.2025 10:00
până la 30.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
6 238 890 MDL
Perioada clarificărilor:
24 apr 2025, 13:41 - 5 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 mai 2025, 10:00 - 30 mai 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari
(Achiziție cu contract multianual, condiționat de alocările bugetare ulterioare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 apr 2025, 13:41
Data ultimilor modificări
30 apr 2025, 9:56
Achizitii.md ID
21411798
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari
Buget: 6238890.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
29 apr 2025, 14:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, solicitam respectuos sa publicati formularul desfasurat cu resurse (Formular 1A sau Formular 5) Multumim anticipat
Răspuns (30 apr 2025, 08:55):
Bună ziua. În scurt timp vom încărca lista cantităților de lucrări necesare. Cât privește Formularul 1A și Formularul 5 nu pot fi încărcate, deoarece conțin prețuri estimate. Pe de altă parte, obligația de a prezenta aceste documente îi revine ofertantului, pentru a dovedi faptul că prețul propus este fundamentat și acoperă lucrările necesare.
Data:
30 apr 2025, 13:47
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Solicităm respectuos să publicați Formularul 1 desfășurat fără prețuri.
Răspuns (30 apr 2025, 13:48):
au fost publicate volumele de lucrări
Data:
30 apr 2025, 15:06
Subiectul întrebării:
Proiect de executie.
Întrebare:
Buna ziua. Publicati va rog proiectul de executie, in special pe compartimentul 4-2-1 Centrala fotovoltaica.
Răspuns (30 apr 2025, 15:35):
Bună ziua. Pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție, vă așteptăm pe toți cei interesați la sediul Autorității contractante, la data de 02.05.2025, în intervalul orelor 13:00-14:00, mun. Chișinău, str. Gh. Asachi, 69, et. 2, bir. 26.
Data:
30 apr 2025, 15:16
Subiectul întrebării:
Certificate de conformitate la principalele materiale de construcție
Întrebare:
Conform anuntului de participare punctul 12 se cere sa pezentam certificate de conformitate la principalele materiale de construcție . Majoritatea materialelor de constructii sunt principale . Specificati va rog anume la care materiale sa prezentam certificatele de conformitate, sa nu apara ulterior intrebari de ce nu am prezentat un certificat pentru un material anume care ofertantul nu il socoate principal.
Răspuns (30 apr 2025, 15:46):
Materiale pentru structură, Materiale pentru zidărie și compartimentări, Materiale pentru izolații, Materiale pentru finisaje, Materiale pentru acoperiș, Materiale pentru instalații. Toate acste materiale sunt principale și necesită să fie însoțite de certificate de conformitate.
Mai mult, în procesul de examinare, evaluare și compararea a ofertelor, autoritatea contractantă la necesitate va solicita clarificări pentru a determina calitatea produselor ofertate.
Data:
30 apr 2025, 15:20
Subiectul întrebării:
Pașapoartele tehnice cu descriere detaliată și garanția oferită de minim 24 luni.
Întrebare:
Aceeasi intrebare si la punctul 14 Pașapoartele tehnice cu descriere detaliată și garanția oferită de minim 24 luni. Specificati lista de utilaje si echipamente pentru care solicitati pasapoarte tehnice si garantia.
Răspuns (30 apr 2025, 15:37):
Cerința dată se referă în special la cap. 9 „Mobilier și Utilaj” din Caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK