Achiziţie publică
21409434
Servicii în cadrul Forumului Economic de la Viena – Reuniunea Chișinău 2025
1
Perioada de actualizare
de la 22.04.2025 16:40
până la 25.04.2025 16:37
până la 25.04.2025 16:37
au rămas 10 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 25.04.2025 16:37
până la 29.04.2025 16:37
până la 29.04.2025 16:37
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
120 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 apr 2025, 16:40 - 25 apr 2025, 16:37
Perioada de depunere a ofertelor:
25 apr 2025, 16:37 - 29 apr 2025, 16:37
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Articol Descriere Dotare tehnică Sistem de sonorizare conference hall Sistem de sunet Top 15 kW/ 1 set Monitoring scenă/ 7 wireless microfoane/ Amplificatoare/ Consolă sunet/ Echipa de regie sunet, minim 3 persoane Sistem sunet catering hall Boze pe stativ/ Consola/ Laptop/ Muzică de fundal. Ecran LED 24 m2, 3,9 pitch/ Mediaserver/ Laptop/ Sistem de comutare/ VJ Media presentation systems 2 LCD TV 85 inch/ Support pentru TV/ Laptop/ Clicker/ System de comutare/ Structuri pentru suport 1 set System truss for lighting Sistem de iluminat 10 dispozitive de illuminate scena (moving head)/ 8-10 dispozitive de iluminare decorative sală/ Lighting control console/ Sistem de comutare/ Inginer lumini. Streaming 3 video camere/ 3 Operatori video/ Video director/ Internet conexiune/ Broadcasting systems. Conexiune Asigurarea cu prelungitoare pentru toate zonele evenimentului. Decor Photo wall Set up a special Banner, dedicate to Viena Economic Forum – Chișinău Meeteng 2025, 5,5x3m – 1 buc Tribună 1 buc Branding tribună Plăcuță A4 – 1 buc Mobila scenă Fotolii, mese mici pentru microfoane – 7 set-uri Materiale promoționale Amenajarea spațiului pentru distribuirea materialelor promoționale – mese, scaune, fețe de masă ș.a. elemente după caz. Suporturi pentru drapele 16 buc. Indicatoare Minim 2 buc. Foto Servicii foto Minim 2 persoane/ Echipament lumini fotografice/ Editarea minim 50 poze în ziua evenimentului/ Expedierea cca 100 poze și expedierea către client până în 20 mai 2025. Materiale de vizibilitate Design Servicii de design necesar pentru eveniment: materiale pentru tipar și pachet grafic în stilistica evenimentului. Video opening Regie/ Sound design/ Video graphic în stilul evenimentului Pachet grafic Elaborarea fișierelor grafice pentru Led ecran și emisie directă de prezentarea vorbitorilor, panel, partenerilor ș.a. elemente după caz, cca 40-45 unit. Înregistrarea participanților Personal pentru înregistrarea participanților Minim 2 persoane, 2 ore/ Printer/ Agende/ Marchere. Servicii management Servicii de organizator Gestionarea tuturor momentelor organizatorice cu toți furnizorii implicați în eveniment/ Propunerea soluțiilor tehnice și logistice de amenajare/ Coordonarea evenimentului/ Regie, event management-minim 2 persoane Ofertantul va depune oferta tehnică, oferta financiară și portofoliu: 1. Oferta tehnică va conține: • Informații generale despre ofertant și o descriere detaliată a serviciilor oferite și a modului de acordare a acestora, descrierea proiectelor realizate în ultimii 5 ani, capacitatea și dotarea tehnică. • Graficul de executare a lucrărilor. • Se va asigura conformitatea propunerii ofertei cu specificațiile tehnice, dar și creativitatea și conformitatea acestuia cu identitatea I.P. Agenției de Investiții. 2. Oferta financiară va cuprinde valoarea finală și totală a lucrului efectuat, inclusiv toate taxele și TVA. 3. Criteriul de atribuire : cel mai bun raport calitate-preţ , conform factorilor de evaluare a ofertei, precum şi algoritmulului de punctare a acestora, inserați mai jos: Nr. Criterii de evaluare Punctaj maxim 1 Experiența în prestarea serviciilor similare 30 2 Capacitate de prestare a serviciilor similare 30 3 Prețul ofertei 40 Total 100 Formula de calcul: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „Experiența în prestarea serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Po(n) = [numărul serviciilor similare prestate în ultimii 3 ani aflate sub evaluare/cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani (n)] x punctajul maxim. 2. Punctajul pentru factorul de evaluare „Capacitate de prestare a serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru serviciu similar prestat în ultimii 3 ani cu cel mai mare buget, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Vo(n) = [cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani aflat sub evaluare/ cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani propus (n)] x punctajul maxim 3. Punctajul pentru factorul de evaluare „Prețul ofertei” se acordă astfel: a) Pentru cea mai scăzută ofertă financiară propus, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: So(n) = [propunerea financiară minimă/propunerea financiară aflată sub evaluare (n)] x punctajul maxim. Operatorul care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnat câștigător a concursului de achiziții. În cazul în care mai mulți aplicanți, urmare a examinării, vor fi clasați pe locul I cu același număr de puncte, prioritate va obține candidatul care are experiență mai bogată în prestarea serviciilor similare.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Doga Eugen nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 apr 2025, 17:38
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Achizitii.md ID
21409434
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Doga Eugen nr.2
Durata contractului
20 mai 2025 00:00 - 30 dec 2025 23:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Articol Descriere Dotare tehnică Sistem de sonorizare conference hall Sistem de sunet Top 15 kW/ 1 set Monitoring scenă/ 7 wireless microfoane/ Amplificatoare/ Consolă sunet/ Echipa de regie sunet, minim 3 persoane Sistem sunet catering hall Boze pe stativ/ Consola/ Laptop/ Muzică de fundal. Ecran LED 24 m2, 3,9 pitch/ Mediaserver/ Laptop/ Sistem de comutare/ VJ Media presentation systems 2 LCD TV 85 inch/ Support pentru TV/ Laptop/ Clicker/ System de comutare/ Structuri pentru suport 1 set System truss for lighting Sistem de iluminat 10 dispozitive de illuminate scena (moving head)/ 8-10 dispozitive de iluminare decorative sală/ Lighting control console/ Sistem de comutare/ Inginer lumini. Streaming 3 video camere/ 3 Operatori video/ Video director/ Internet conexiune/ Broadcasting systems. Conexiune Asigurarea cu prelungitoare pentru toate zonele evenimentului. Decor Photo wall Set up a special Banner, dedicate to Viena Economic Forum – Chișinău Meeteng 2025, 5,5x3m – 1 buc Tribună 1 buc Branding tribună Plăcuță A4 – 1 buc Mobila scenă Fotolii, mese mici pentru microfoane – 7 set-uri Materiale promoționale Amenajarea spațiului pentru distribuirea materialelor promoționale – mese, scaune, fețe de masă ș.a. elemente după caz. Suporturi pentru drapele 16 buc. Indicatoare Minim 2 buc. Foto Servicii foto Minim 2 persoane/ Echipament lumini fotografice/ Editarea minim 50 poze în ziua evenimentului/ Expedierea cca 100 poze și expedierea către client până în 20 mai 2025. Materiale de vizibilitate Design Servicii de design necesar pentru eveniment: materiale pentru tipar și pachet grafic în stilistica evenimentului. Video opening Regie/ Sound design/ Video graphic în stilul evenimentului Pachet grafic Elaborarea fișierelor grafice pentru Led ecran și emisie directă de prezentarea vorbitorilor, panel, partenerilor ș.a. elemente după caz, cca 40-45 unit. Înregistrarea participanților Personal pentru înregistrarea participanților Minim 2 persoane, 2 ore/ Printer/ Agende/ Marchere. Servicii management Servicii de organizator Gestionarea tuturor momentelor organizatorice cu toți furnizorii implicați în eveniment/ Propunerea soluțiilor tehnice și logistice de amenajare/ Coordonarea evenimentului/ Regie, event management-minim 2 persoane Ofertantul va depune oferta tehnică, oferta financiară și portofoliu: 1. Oferta tehnică va conține: • Informații generale despre ofertant și o descriere detaliată a serviciilor oferite și a modului de acordare a acestora, descrierea proiectelor realizate în ultimii 5 ani, capacitatea și dotarea tehnică. • Graficul de executare a lucrărilor. • Se va asigura conformitatea propunerii ofertei cu specificațiile tehnice, dar și creativitatea și conformitatea acestuia cu identitatea I.P. Agenției de Investiții. 2. Oferta financiară va cuprinde valoarea finală și totală a lucrului efectuat, inclusiv toate taxele și TVA. 3. Criteriul de atribuire : cel mai bun raport calitate-preţ , conform factorilor de evaluare a ofertei, precum şi algoritmulului de punctare a acestora, inserați mai jos: Nr. Criterii de evaluare Punctaj maxim 1 Experiența în prestarea serviciilor similare 30 2 Capacitate de prestare a serviciilor similare 30 3 Prețul ofertei 40 Total 100 Formula de calcul: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „Experiența în prestarea serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Po(n) = [numărul serviciilor similare prestate în ultimii 3 ani aflate sub evaluare/cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani (n)] x punctajul maxim. 2. Punctajul pentru factorul de evaluare „Capacitate de prestare a serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru serviciu similar prestat în ultimii 3 ani cu cel mai mare buget, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Vo(n) = [cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani aflat sub evaluare/ cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani propus (n)] x punctajul maxim 3. Punctajul pentru factorul de evaluare „Prețul ofertei” se acordă astfel: a) Pentru cea mai scăzută ofertă financiară propus, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: So(n) = [propunerea financiară minimă/propunerea financiară aflată sub evaluare (n)] x punctajul maxim. Operatorul care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnat câștigător a concursului de achiziții. În cazul în care mai mulți aplicanți, urmare a examinării, vor fi clasați pe locul I cu același număr de puncte, prioritate va obține candidatul care are experiență mai bogată în prestarea serviciilor similare.
CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
202504221638_Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
22.04.25 16:40
202504221637_DUAE Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.04.25 16:40
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final(4).docx
Istoricul documentului
-
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final(4).docx
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Documentele la ofertă
-
202504221637_Caiet de sarcini_Forum_Viena Copy.pdf
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
22.04.25 20:05
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
Istoricul documentului
-
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
ID: 3cfdb90b-9fd1-4bae-8e31-c6c8b79170e8
Documentele la ofertă
-
202504221637_Anunt_participare forum Viena Copy.pdf
ID: 3cfdb90b-9fd1-4bae-8e31-c6c8b79170e8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Anunț de participare
22.04.25 20:05
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK