1
Perioada de actualizare
de la 22.04.2025 15:40
până la 02.05.2025 11:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 02.05.2025 11:00
până la 15.05.2025 11:00
3
Licitaţie
16.05.2025 13:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 2 606 475 MDL
Perioada clarificărilor: 22 apr 2025, 15:40 - 2 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mai 2025, 11:00 - 15 mai 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Imprimante și dispozitive multifuncționale (Multi Functional Unit)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Covalciuc
Telefonul de contact
022 504881
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2025, 15:40
Data ultimilor modificări
22 apr 2025, 18:26
Achizitii.md ID
21409363
CPV
30230000-0 - Material informatic
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
age-3011-386-16042025-asp.semnat.pdf age-3011-386-16042025-asp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
AGE-3011-386-16042025-asp.semnat.pdf
22.04.25 15:40
anexa nr.24 (modelul contractului).signed.pdf anexa nr.24 (modelul contractului).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr.24 (modelul contractului).signed.pdf
22.04.25 15:40
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.docx
22.04.25 15:40
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
22.04.25 15:40
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.signed.pdf
22.04.25 15:40
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.docx
22.04.25 15:40
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
22.04.25 15:40
declaratie beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
Declaratie beneficiari efectivi.doc
22.04.25 15:40
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare.signed.pdf
22.04.25 15:40
Data:
22 apr 2025, 18:26
Subiectul întrebării:
Lotul 2 - Timpul de imprimare a paginilor principale trebuie să fie de maximum 5,2 s.
Întrebare:
Buna ziua ! La ce rezoluție de imprimare ar trebui să se obțină timpul necesar de ieșire a primei pagini? La ce mod de funcționare al imprimantei - STANDBY sau SLEEP MODE - se face referire atunci când se solicită un timp de ieșire a primei pagini?
Răspuns (24 apr 2025, 10:30):
Stimate Solicitant, Referitor la solicitarea privind timpul de imprimare a primei pagini „Timp de imprimare a primei pagini nu mai mult de 5,2 secunde”, precizăm următoarele: - Rezoluția de imprimare: Timpul de ieșire a primei pagini (FPOT) se referă la modul standard de funcționare al echipamentului, cu setările implicite din fabrică, inclusiv la rezoluția minimă solicitată în documentația de atribuire, respectiv 600 x 600 dpi. la rezoluția de lucru standard în condiții normale de utilizare. - Modul de funcționare al imprimantei (STANDBY sau SLEEP MODE): Cerința privind timpul de ieșire a primei pagini se aplică echipamentului aflat în modul Standby (mod de așteptare activă), adică starea în care imprimanta este pornită și pregătită pentru a primi comenzi, dar fără a fi activă în proces de imprimare în acel moment. Nu se referă la modul Sleep (mod de economisire a energiei - repaus/hibernare), întrucât revenirea din Sleep poate implica un timp suplimentar și depinde de specificațiile fiecărui producător. Această cerință este formulată astfel pentru a reflecta capacitatea reală a echipamentului de a răspunde prompt în condiții normale de lucru și pentru a asigura eficiența în procesele de tipărire din cadrul instituției publice.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.