Achiziţie publică
21409075
Servicii de implementare a soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
1
Perioada de actualizare
de la 21.04.2025 20:57
până la 22.08.2025 08:50
până la 22.08.2025 08:50
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2025 08:50
până la 19.09.2025 08:50
până la 19.09.2025 08:50
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
15 047 500 MDL
Perioada clarificărilor:
21 apr 2025, 20:57 - 22 aug 2025, 8:50
Perioada de depunere a ofertelor:
22 aug 2025, 8:50 - 19 sept 2025, 8:50
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Licenţe aferente soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP), cu 1 an de suport de la producător inclus ;
Licenţe complementare pentru rularea ERP (cu excepţia licenţelor pentru sistemele de operare), cu 1 an de suport standard de la producător inclus;
Servicii de implementare ale soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP);
Servicii de instruire aferente soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP);
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport), aferente soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP);
Servicii privind dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare;
Servicii de integrare
Licenţe complementare pentru rularea ERP (cu excepţia licenţelor pentru sistemele de operare), cu 1 an de suport standard de la producător inclus;
Servicii de implementare ale soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP);
Servicii de instruire aferente soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP);
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport), aferente soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP);
Servicii privind dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare;
Servicii de integrare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2025, 20:42
Data ultimilor modificări
27 iun 2025, 14:46
Valoarea estimată (fără TVA)
15 047 500 MDL
Achizitii.md ID
21409075
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
2 ian 2026 18:00 - 30 dec 2028 20:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licenţe aferente soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP), cu 1 an de suport de la producător inclus
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Licenţe complementare pentru rularea ERP (cu excepţia licenţelor pentru sistemele de operare), cu 1 an de suport standard de la producător inclus
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de implementare ale soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP)
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Servicii de instruire aferente soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP)
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport), aferente soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (ERP)
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Servicii privind dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anexa 7_lista proceselor cu obiectivele si indicatorii asociati.xlsx
Documentele la ofertă
-
21.04.25 20:57
annex 7_list of processes with associated objectives and kpis.xlsx
Documentele la ofertă
-
13.05.25 13:18
mom_familiarization meeting 19 may_oe.pdf
mom_familiarization meeting 19 may_oe.pdf
Clarificări pentru participanți
-
3.06.25 11:50
8_2025_transform_nbm_tender submission_update.pdf
8_2025_transform_nbm_tender submission_update.pdf
Istoricul documentului
-
8_2025_transform_nbm_tender submission_update.pdf
8_2025_transform_nbm_tender submission_update.pdf
ID: 90e3667d-38ea-42b9-b8ae-676d12ef5e74
Clarificări pentru participanți
-
8_2025_transform_nbm_tender submission.pdf
8_2025_transform_nbm_tender submission.pdf
ID: 90e3667d-38ea-42b9-b8ae-676d12ef5e74
Clarificări pentru participanți
Clarificări pentru participanți
-
5.06.25 08:50
Servicii de implementare a soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Data:
24 iul 2025, 12:09
Subiectul întrebării:
proposals for each lot separately
Întrebare:
Dear Sirs, Please confirm if you accept proposals for each lot separately ? that is to make a bid for Lot 1 or Lot 2?
Răspuns (24 iul 2025, 15:00):
Thank you for your question. Yes, according to point 10 of the Tender Notice, the bidder may submit a bid for multiple lots (for a single lot (lot 1 or lot 2) or for both lots).
Servicii de implementare a soluției informatice de gestionare a resurselor corporative (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Data:
29 iul 2025, 09:43
Subiectul întrebării:
perpetual licenses or sunscriptions
Întrebare:
From the documentation it's not perfectly clear whether we need to offer perpetual licenses or not. In some parts of the document it is stated that an alternative to perpetual licensing can be proposed, however the specifications document in the table on page 43 within the request CL.15 it says „The licenses related to the proposed solution must be perpetual“. The solution can be deployed on-prem, but the licenses are still paid based on a subscription model, no perpetual model is available. Please confirm that subscription model can be offered and accepted.
Răspuns (6 aug 2025, 22:20):
„With reference to the provisions of the Tender Specifications regarding IT solution licensing requirements, we respond to your inquiry as follows:
1. Licenses must be perpetual (as stipulated in Clause CL.15 of the Tender Specifications), OR
2. If licenses are not perpetual, they must guarantee and include in their cost the right of use for a minimum period of 10 years, without being subject to additional annual payments (including maintenance or support). This right must be fully included in the proposed price.
3. The bid must include in the TCO (Total Cost of Ownership) calculation the maintenance costs for a period of 5 years following the expiration of the warranty period (which covers 12 months post Go-Live), ensuring the model provides equivalent coverage and commitments to a perpetual license.
Proposed solutions must fully comply with these conditions to be considered during bid evaluation.
Any alternative model that fails to meet the above criteria will be considered non-compliant and consequently ineligible.”
Clarificări
Document semnat cu succes
OK