1
Perioada de actualizare
de la 18.04.2025 17:15
până la 28.04.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2025 16:00
până la 13.05.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 550 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 apr 2025, 17:15 - 28 apr 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2025, 16:00 - 13 mai 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare si gestionare transport, transfer și inchiriere auto in cadrul Congresului OIV/RM/2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cebotari Cristina
Telefonul de contact
060012327
Datele achizitiei
Data publicării
18 apr 2025, 16:57
Data ultimilor modificări
18 apr 2025, 17:29
Valoarea estimată (fără TVA)
550 000 MDL
Achizitii.md ID
21408999
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Durata contractului
14 mai 2025 17:11 - 31 iul 2025 17:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare si gestionare transport, transfer și inchiriere auto in cadrul Congresului OIV/RM/2025 CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
declaraţie oferta.docx
-A fi completat de operator economic si semnat electronic (semnatura electronica) - obligatoriu
18.04.25 17:15
anexa -servicii transfer airport-hotel (tur-retur).docx
-Date de zbor pentru servicii transfer airport (tur-retur)
18.04.25 17:15
duae_ro_0 (2).doc
-A fi completat de operator economic si semnat electronic (semnatura electronica) - obligatoriu
18.04.25 17:15
declaratie_beneficiar efectiv.doc
-A fi completat de operator economic si semnat electronic (semnatura electronica) - obligatoriu
18.04.25 17:15
specificatie de pret.docx
-A fi completat de operator economic si semnat electronic (semnatura electronica) - obligatoriu
18.04.25 17:15
declaratie tehnica.doc
-A fi completat de operator economic si semnat electronic (semnatura electronica) - obligatoriu
18.04.25 17:15
anexa - agenda 14 destinatii turistice.docx
-Informatii privind locatii pentru destinatii turistice
18.04.25 17:15
declaratie activitate.doc
A fi completat de operator economic si semnat electronic (semnatura electronica) - obligatoriu
18.04.25 17:15
specificatie tehnica.docx
-A fi completat de operator economic si semnat electronic (semnatura electronica) - obligatoriu
18.04.25 17:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOTURISM GROUP SRL

Preţul ofertei: 449 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta completa si corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări