Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
18.04.2025 10:39
până la 02.05.2025 13:32
până la 02.05.2025 13:32
2
Propunerea ofertelor
de la
02.05.2025 13:32
până la 08.05.2025 12:32
până la 08.05.2025 12:32
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 833 333,34 MDL
Perioada clarificărilor:
18 apr 2025, 10:39 - 2 mai 2025, 13:32
Perioada de depunere a ofertelor:
2 mai 2025, 13:32 - 8 mai 2025, 12:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de proiectare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3106, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
18 apr 2025, 10:24
Data ultimilor modificări
24 apr 2025, 9:44
Achizitii.md ID
21408843
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia _standard_servicii de proiectare 2 Loturi.semnat
Documentele la ofertă
Doc.standard pdf
18.04.25 10:39
documentatia _standard_servicii de proiectare 2 Loturi
Documentele la ofertă
formulare, comtract-model
18.04.25 10:39
Anunt de participare - Servicii de proiectare 2 Loturi.semnat
Documentele la ofertă
Anunt de participare pdf
18.04.25 10:39
Data:
24 apr 2025, 09:44
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Va rugam sa indicati care este valoarea contractelor care vor fi acceptate ca experienta similara in raport cu valoarea estimativa a serviciilor si cu Legea 131/2015.
Răspuns (24 apr 2025, 11:02):
Operatorul economic urmează să conformeze cerințelor pct.16 subpct.13 din Anunțul de participare:
DECLARAȚIE privind lista principalelor prestări similare efectuate în ultimii 3 ani de activitate (Anexa nr.12). Participantul va confirma cerința printr-o listă a contractelor similare executate în ultimii 3 ani cu indicarea beneficiarilor, valorilor, perioadelor - cu aplicarea semnăturii electronice
și prevederilor pct.33. din Documentația standard aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr.115 din 15.09.2021 pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri și servicii:
Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului prin demonstrarea experienţei specifice fiind minimum de 3 ani în livrarea/prestarea serviciilor similare, confirmată prin anexarea copiilor contractelor, facturilor și actelor de primire-predare.
Data:
24 apr 2025, 09:48
Subiectul întrebării:
perioada de elaborare a proiectului de executie
Întrebare:
ofertele sem deschid pe data de 06.05.2025 si proiectul verificat trebuie sa fie pina pe data de 16.05.2025? Perioada de 10 zile de a elabora asa un proiect este absurd. Perioada de verificare la serviciul de verificare de stat este de 30 zile. Sau proiectul este elaborat si proiecrtantul in cauza asteapta semnarea contractului?
Răspuns (25 apr 2025, 11:53):
Termenul de executare a proiectului până pe 16.05.2025 (conform anexei expediate de la ADR Nord)
Data:
24 apr 2025, 09:53
Subiectul întrebării:
Perioada de elaborare
Întrebare:
In caietul de sarcini ati indicat timpul de elabortarea a serviciilor de proiectare de 15 zile fara perioada de colectare a datelor? asta presupune ca termenul de 16.05.2025 este depasit.
Răspuns (25 apr 2025, 11:54):
Termenul de executare a proiectului până pe 16.05.2025 (conform anexei expediate de la ADR Nord)
Data:
24 apr 2025, 10:28
Subiectul întrebării:
Ridicare topografica
Întrebare:
Ridicarea topografica este elaborata? si daca da in ce an?
Răspuns (25 apr 2025, 11:54):
Cercetările sunt elaborate în anul 2025
Data:
29 apr 2025, 16:39
Subiectul întrebării:
Experienta Similara
Întrebare:
Răspuns (24 apr 2025, 11:02):
Operatorul economic urmează să conformeze cerințelor pct.16 subpct.13 din Anunțul de participare:
DECLARAȚIE privind lista principalelor prestări similare efectuate în ultimii 3 ani de activitate (Anexa nr.12). Participantul va confirma cerința printr-o listă a contractelor similare executate în ultimii 3 ani cu indicarea beneficiarilor, valorilor, perioadelor - cu aplicarea semnăturii electronice
și prevederilor pct.33. din Documentația standard aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr.115 din 15.09.2021 pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri și servicii:
Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului prin demonstrarea experienţei specifice fiind minimum de 3 ani în livrarea/prestarea serviciilor similare, confirmată prin anexarea copiilor contractelor, facturilor și actelor de primire-predare.
Ca toti operatorii economici sa fie tratati egal, si din cauza ca obiectul achizitie este reteaua magistrala de alimentare cu apa, prin experienta similara se intelege RETELE MAGISTRALE DE ALIMENTARE CU APA?
Răspuns (30 apr 2025, 11:48):
Da, se are în vedere experiența similară în proiectare de retele magistrale cu apă.
Data:
29 apr 2025, 23:30
Subiectul întrebării:
Perioada de evaluare
Întrebare:
Conform caietului de sarcini termenul de livrare a serviciului de proiectare este pînă la 16.05.2025, iar deschiderea ofertelor este pe data de 06.05.2025, respectiv reiese ca beneficiarul va evalua ofertele, va atribui contractul, va inregistra contractul, ulterior operatorul economic desemnat cîștigător va presta serviciul de proiectare și va verifica documentația de proiect. Rog sa clarificati acest aspect și sa explicati cum este posibil să fie realizate toate aceste acțiuni în intervalul 06.05.2025 pînă pe 16.05.2025. adică în decurs de 10 zile.
Răspuns (30 apr 2025, 13:32):
Motiv: Termenul limită de depunere a Cererilor de finanțare de către ADR Nord este 16.05.2025, ora 17:00.
Data:
30 apr 2025, 13:41
Subiectul întrebării:
Motive
Întrebare:
Noi motivele le-am înțeles, va rog sa ne explicați cum e posibil de elaborat și verificat așa un proiect pina pe data de 16.05.25 cînd ofertele se deschid pe data de 08.05.2025? Va rog sa ne spuneți dacă aveți cumva proiectul elaborat.
Răspuns (2 mai 2025, 11:49):
Procedura a fost lansata in scopul selectarii proiectantului, respectiv, nu exista un proiect elaborat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK