Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21401111
1
Perioada de actualizare
de la
11.04.2025 13:39
până la 21.04.2025 12:00
până la 21.04.2025 12:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
21.04.2025 12:00
până la 25.04.2025 10:30
până la 25.04.2025 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 600 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 apr 2025, 13:39 - 21 apr 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 apr 2025, 12:00 - 25 apr 2025, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reparație la Tabăra de odihnă Cireșasii, instituție din subordinea DETS sec.Centru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 apr 2025, 13:39
Data ultimilor modificări
13 apr 2025, 9:29
Achizitii.md ID
21401111
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari de reparație interioare și exterioare (amenajarea cailor de acces)
Buget: 600000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrări de reparație a acoperișului la blocul alimentar
Buget: 1000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
13 apr 2025, 09:29
Subiectul întrebării:
Termen de executie
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rugam frumos, cum credeti dac se lucrarilor de reparatie stipulate in caietul de sarcini se executa cu respectarea normele (h/om) si tehnologiile in constructie,(aplicarea in straturi, uscarea etc..) e real ca lucrarea aceasta sa fie efectuata in termen de 1 luni ? A calculat cineva ? Avem impresia ca nu ...! Va rugam sa modificati termenul de executie tinind cont de toate aspectele.
Data:
13 apr 2025, 09:32
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Va rugam respectuos sa adaugati si alte doua forme de prezentare a garantiei de buna executie permise de lege, si anume: garantie de buna executie emisa de o banca comerciala si/sau retineri succesive. Multumesc
Data:
14 apr 2025, 08:59
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK