1
Perioada de actualizare
de la 11.04.2025 14:50
până la 22.04.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2025 10:00
până la 29.04.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 40 250 MDL
Perioada clarificărilor: 11 apr 2025, 14:50 - 22 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2025, 10:00 - 29 apr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Masă de birou (cu un dulap)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
022-25-20-49
Datele achizitiei
Data publicării
11 apr 2025, 13:16
Data ultimilor modificări
11 apr 2025, 14:50
Valoarea estimată (fără TVA)
40 250 MDL
Achizitii.md ID
21401060
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
12 mai 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masă de birou (cu un dulap). Dimensiuni: 1200x800x740mm (lungime x lățime x înălțime) Material: PAL melaminat 18 mm, inclusiv peretele din spate, fixată cu 6 picioruşe de plastic 5-8 mm Toate părţile vizibile ale pieselor - bordurate cu cant PVC - 0,4-0,6 mm, iar faţadele, bordurate pe perimetru cu cant PVC grosimea 1,5 - 2 mm. Un dulap cu 3 poliţe: 400x500x200 mm Un sertar: 400x800x150 mm, Glisieră sertar cu bile Mânere din metal cromat reling 160 mm Culoare – stejar sonoma Garanţie minim 12 luni Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și instalarea acestuia, precum și includerea tuturor accesoriilor necesare, pe adresele: UM, or.Bălți, str.31 August, 24 – 10 buc UM, or. Cahul, str.Mihai Viteazu 4 – 3 buc UM, mun. Chișinău, str.V. Lupu 37 – 10 buc CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 23.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae (2).doc
Documentele la ofertă
DUAE
11.04.25 14:50
documentatia standard mobilier.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard word
11.04.25 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 38 333,33 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Goliat-Vita SRL

Preţul ofertei: 39 042,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 39 866,67 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Cabinet Plus / Acvilin -Grup SRL

Preţul ofertei: 48 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări