Achiziţie publică
21399181
Lotul 1
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
228 618 MDL
Perioada clarificărilor:
10 apr 2025, 10:15 - 15 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 apr 2025, 10:00 - 24 apr 2025, 11:00
Începutul licitației:
25 apr 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Sistem videoconferință
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 apr 2025, 10:52
Valoarea estimată (fără TVA)
228 618 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 286 MDL
Achizitii.md ID
21399181
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălți, str. Pușkin, 38
Durata contractului
1 mai 2025 03:00 - 31 mai 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Cantitatea: 24.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
4)
Denumirea
Sistem modular de videoconferință pentru sală de curs
CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 1
Data:
10 apr 2025, 10:52
Subiectul întrebării:
Clarificare privind structura loturilor în cadrul achiziției publice
Întrebare:
În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, principiile concurenței loiale și accesului nediscriminatoriu al operatorilor economici la procedura de achiziție, dorim să solicităm o clarificare referitoare la structura loturilor definite în cadrul procedurii. Observăm că mai multe categorii de produse din domeniul tehnicii de calcul sunt incluse într-un singur lot. Considerăm că această abordare ar putea limita participarea operatorilor economici specializați doar pe anumite tipuri de produse, reducând astfel concurența și eficiența economică a achiziției. În acest sens, rugăm divizarea produselor în loturi separate, astfel încât să fie facilitată participarea unui număr mai mare de operatori economici și să se asigure o competiție echitabilă.
Răspuns (10 apr 2025, 15:14):
Loturile au fost definite în conformitate cu cerințele specifice ale proiectului NeedEDU4.0 și cu necesitatea dotării laboratoarelor. Aceasta subliniază că fiecare lot corespunde unui laborator specific, iar separarea produselor hardware de software nu este posibilă, având în vedere cum au fost devizate și planificate aceste achiziții. Modificarea structurii loturilor ar afecta integritatea procesului de devizare și planificare a proiectului.
Lotul 1
Data:
10 apr 2025, 10:54
Subiectul întrebării:
Separarea pe loturi
Întrebare:
Bună ziua, rugăm semnarea bunurilor pe loturi diferite nu are nimic în comun Soft-ul cu Hard-ul.
Răspuns (10 apr 2025, 15:22):
Loturile au fost definite în conformitate cu cerințele specifice ale proiectului NeedEDU4.0 și cu necesitatea dotării laboratoarelor. Aceasta subliniază că fiecare lot corespunde unui laborator specific, iar separarea produselor hardware de software nu este posibilă, având în vedere cum au fost devizate și planificate aceste achiziții. Modificarea structurii loturilor ar afecta integritatea procesului de devizare și planificare a proiectului.
Lotul 1
Data:
10 apr 2025, 11:03
Subiectul întrebării:
Tehnica de calcul
Întrebare:
Bună ziua, În prezent, mai multe categorii de produse din domeniul tehnicii de calcul sunt incluse într-un singur lot, fără a se face distincția necesară între componentele hardware și cele software. Considerăm că această abordare nu reflectă realitatea pieței și limitează participarea operatorilor economici specializați.
Hardware-ul (echipamentele fizice, cum ar fi servere, stații de lucru, periferice etc.) și software-ul (licențe, sisteme de operare, aplicații specializate) sunt elemente fundamental diferite, atât din punct de vedere tehnologic, cât și al procesului de achiziție, instalare, configurare și mentenanță.
Prin urmare, solicităm restructurarea documentației de atribuire, prin divizarea acestui lot în categorii separate – cel puțin în lot hardware și lot software – pentru a permite o concurență reală și transparentă, dar și pentru a asigura o livrare și implementare corespunzătoare, în conformitate cu bunele practici din domeniu.
Răspuns (10 apr 2025, 15:31):
Loturile au fost definite în conformitate cu cerințele specifice ale proiectului NeedEDU4.0 și cu necesitatea dotării laboratoarelor. Aceasta subliniază că fiecare lot corespunde unui laborator specific, iar separarea produselor hardware de software nu este posibilă, având în vedere cum au fost devizate și planificate aceste achiziții. Modificarea structurii loturilor ar afecta integritatea procesului de devizare și planificare a proiectului.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK