1
Perioada de actualizare
de la 09.04.2025 16:18
până la 15.04.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.04.2025 15:00
până la 22.04.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 579 833,34 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2025, 16:18 - 15 apr 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 apr 2025, 15:00 - 22 apr 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Conform Caietului de sarcini și Formularele de deviz - Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 7 mai 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braga
Telefonul de contact
068482641
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2025, 16:18
Data ultimilor modificări
10 apr 2025, 8:10
Achizitii.md ID
21398743
CPV
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declarația beneficiarului efectiv.doc
Documentele la ofertă
declarația beneficiarului efectiv.doc
9.04.25 16:18
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.semnat.pdf
9.04.25 16:18
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
9.04.25 16:18
anexele la documentatia de atribuire.docx
Documentele la ofertă
anexele la documentatia de atribuire.docx
9.04.25 16:18
Data:
10 apr 2025, 08:10
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Solicitam respectuos anexarea proiectului de executie În baza căruia s-a elaborat caietul de sarcini.
Răspuns (10 apr 2025, 10:35):
Buna ziua, în anunțul de participare este menționat că operatorii economici vor vizita șantierul pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție.
Data:
10 apr 2025, 16:00
Subiectul întrebării:
Raspuns: Buna ziua, în anunțul de participare este menționat că operatorii economici vor vizita șantierul pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție.
Întrebare:
Pînă a vizita șantierul trebuie să facem cunoștințe cu documentația de proiect, sa pregatim clarificarile necesare, să vedem daca proiectul a fost elaborat în conformitate cu normativele în vigoare, este coordonat cu toate instanțele și verificat. În caz că ceva nu corespunde nu este sens de deplasta la fața locului și de pierdut timp, în plus legislația prevede obligativitatea autorității privind atașarea actelor electronic.
Răspuns (15 apr 2025, 14:13):
Documentația de proiect a fost elaborată și avizată în conformitate cu legislația în vigoare. Astfel, vă rugam să respectați cerințele conform documentației de atribuire.
Data:
15 apr 2025, 14:06
Subiectul întrebării:
Formularele de deviz
Întrebare:
Buna ziua , o data ce sunt solicitate formularele de deviz , sunt curios sa vad cel puțin partea economică a proiectului . va rog sa atașați formularul numărul 1
Răspuns (15 apr 2025, 14:46):
Lista de cantități se regăsește în caietul de sarcini plasat pe platformă. Astfel, vă rugam să respectați cerințele conform documentației de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.