Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
07.04.2025 17:24
până la 10.04.2025 15:00
până la 10.04.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.04.2025 15:00
până la 14.04.2025 17:00
până la 14.04.2025 17:00
3
Licitaţie
de la
15.04.2025 14:00
până la 15.04.2025 15:23
până la 15.04.2025 15:23
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
555 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 apr 2025, 17:24 - 10 apr 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 apr 2025, 15:00 - 14 apr 2025, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Îmbrăcăminte speciale de lucru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 apr 2025, 17:24
Data ultimilor modificări
8 apr 2025, 10:44
Achizitii.md ID
21395865
MTender ID
CPV
18800000-7 - Articole de încălţăminte
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Costum special de lucru pentru sezonul de iarnă
Buget: 196000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Scurtă specială de lucru pentru sezonul de iarnă
Buget: 3000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Costum special de lucru pentru sezonul de vară
Buget: 252000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare_îmbrăcăminte specială de lucru.semnat.pdf
anunț de participare_îmbrăcăminte specială de lucru.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Condiții de participare la achiziție
7.04.25 17:24
anexa 1.oferta.docx
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
7.04.25 17:24
caiet de sarcini pe îmbrăcăminte de lucru 2025.pdf
caiet de sarcini pe îmbrăcăminte de lucru 2025.pdf
Documentele la ofertă
Specificații tehnice
7.04.25 17:24
anexa 2.informații genetale.docx
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
7.04.25 17:24
anexa 3.declarație.docx
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală
7.04.25 17:24
Data:
8 apr 2025, 10:44
Subiectul întrebării:
Costum special de lucru pentru sezonul de iarna
Întrebare:
După ce am citit caietul de sarcini au parvenit careva întrebări si anume:
Lot.1 Costum special de lucru pentru sezonul de iarna.
Nu vedem sa fie indicat standardul EN 342:2017 si de aici apare întrebarea cum se face evaluarea tehnica daca nu este inclus acest standard. Rugam sa fie introdus ca cerința obligatorie acest standard si ofertantul sa prezinte raport de testare conform acestui standard.
Răspuns (9 apr 2025, 11:52):
Standartul ISO 13688 se aplică pentru cerințe funcționale generale de ergonomie, siguranță, protecție etc.Îmbrăcămintea cu protecție fabricată conform acestui standart este concepută pentru a oferi protecție împotriva unuia sau mai multor pericole, din acest mediu nu credem că este necesară aplicarea standartului SNEM 342:2018
Data:
8 apr 2025, 11:07
Subiectul întrebării:
Nu vedem necesar introducerea acest standard!
Întrebare:
Nu vedem necesar introducerea acest standard EN 342:2017
Răspuns (9 apr 2025, 11:53):
Vedeți răspunsul mai sus
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK