1
Perioada de actualizare
de la 07.04.2025 16:45
până la 13.04.2025 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 13.04.2025 15:30
până la 21.04.2025 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 948 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 apr 2025, 16:45 - 13 apr 2025, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 apr 2025, 15:30 - 21 apr 2025, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrărilor reconstructie a intrarii principale cu reparatia holului din complexul IMSP Spitalul Raional Soroca "A.Prisacari" din str. N. Testimiteanu 68, mun. Soroca
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.M.Kogălniceanu 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cobozev Diana
Telefonul de contact
062150078
Datele achizitiei
Data publicării
7 apr 2025, 16:42
Data ultimilor modificări
7 apr 2025, 16:45
Valoarea estimată (fără TVA)
948 000 MDL
Achizitii.md ID
21395806
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.M.Kogălniceanu 1
Durata contractului
28 apr 2025 16:44 - 30 dec 2025 16:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrărilor reconstructie a intrarii principale cu reparatia holului din complexul IMSP Spitalul Raional Soroca "A.Prisacari" din str. N. Testimiteanu 68, mun. Soroca CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini imsp soroca - sa-f1d.doc
Documentele la ofertă
-
7.04.25 16:45
ds cop lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
7.04.25 16:45
caiet de sarcini 2 imsp soroca rei-f1d.doc
Documentele la ofertă
-
7.04.25 16:45
duae.doc
Documentele la ofertă
-
7.04.25 16:45
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 615 456,97 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Eurogalex Prim

Preţul ofertei: 637 589,76 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări