1
Perioada de actualizare
de la 04.04.2025 17:28
până la 15.04.2025 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.04.2025 17:00
până la 22.04.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 370 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 apr 2025, 17:28 - 15 apr 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 apr 2025, 17:00 - 22 apr 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de dezvoltare și gestionarea SI Ciclul de viață al documentelor (legiferare.gov.md DLC/CRM)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
0(22)250326
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2025, 17:21
Data ultimilor modificări
4 apr 2025, 17:28
Valoarea estimată (fără TVA)
1 370 000 MDL
Achizitii.md ID
21394522
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
24 apr 2025 17:27 - 31 dec 2025 17:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltare și gestionarea SI Ciclul de viață al documentelor (legiferare.gov.md DLC/CRM) CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1135.0
Unități de măsură: Ora
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CODWER S.R.L.

Preţul ofertei: 981 775 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ELINCE SRL

Preţul ofertei: 1 300 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Rodac Info

Preţul ofertei: 1 365 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul examinării și evaluării ofertelor din SIA RSAP „MTender” în corespundere cu criteriul de atribuire prestabilit și principiile de atribuire a contractului de achiziții publice, Grupul de lucru pentru achiziții, prin decizia de atribuire nr.6 din 06.05.2025, a decis atribuirea contractul de achiziție pentru achiziționarea serviciilor de dezvoltare și gestionarea SI Ciclul de viață al documentelor (legiferare.gov.md DLC/CRM), operatorului economic „RODAC INFO” SRL cu valoarea financiară de 1638000,00 lei (inclusiv TVA).
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări