1
Perioada de actualizare
de la 04.04.2025 13:59
până la 17.04.2025 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.04.2025 13:30
până la 25.04.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 028 018 MDL
Perioada clarificărilor: 4 apr 2025, 13:59 - 17 apr 2025, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 apr 2025, 13:30 - 25 apr 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrărilor de constructie a unui podet din s. Romanovca, rnul Leova, care a fost afectate urmare a calamitatii naturale "Ploi Torentiale",din 14.09.2024 primaria Romanovca
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6319, MOLDOVA, Leova, s.Romanovca (r-l Leova), satul Romanovca,raionul Leova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Zaharia-Lavric Indira
Telefonul de contact
060504418
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2025, 13:55
Data ultimilor modificări
7 apr 2025, 16:04
Valoarea estimată (fără TVA)
2 028 018 MDL
Achizitii.md ID
21394105
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6319, MOLDOVA, Leova, s.Romanovca (r-l Leova), satul Romanovca,raionul Leova
Durata contractului
5 mai 2025 13:58 - 30 dec 2025 13:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrărilor de constructie a unui podet din s. Romanovca, rnul Leova, care a fost afectate urmare a calamitatii naturale "Ploi Torentiale",din 14.09.2024 primaria Romanovca CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
forma nr 1.doc
Documentele la ofertă
-
4.04.25 13:59
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-
4.04.25 13:59
duae.docx
Documentele la ofertă
-
4.04.25 13:59
forma 5.docx
Documentele la ofertă
-
7.04.25 16:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Golban Trade

Preţul ofertei: 1 759 926,64 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 1 786 879,22 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FIRMA ”PRIMA-FICHIR” SRL

Preţul ofertei: 1 898 284,12 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări