Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21394021
1
Perioada de actualizare
de la
04.04.2025 13:02
până la 08.04.2025 10:40
până la 08.04.2025 10:40
2
Propunerea ofertelor
de la
08.04.2025 10:40
până la 11.04.2025 10:40
până la 11.04.2025 10:40
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
166 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
4 apr 2025, 13:02 - 8 apr 2025, 10:40
Perioada de depunere a ofertelor:
8 apr 2025, 10:40 - 11 apr 2025, 10:40
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de elaborare a sistemului de evidență și gestionare a bunurilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2025, 13:02
Data ultimilor modificări
7 apr 2025, 18:35
Achizitii.md ID
21394021
MTender ID
CPV
48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de elaborare a sistemului de evidență și gestionare a bunurilor
Buget: 166666.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini pentru elaborarea unui sistem de gestionare evidență a bunurilor in cadrul igsu (4).semnat.semnat.signed.signed.pdf
caiet de sarcini pentru elaborarea unui sistem de gestionare evidență a bunurilor in cadrul igsu (4).semnat.semnat.signed.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
4.04.25 13:02
1 anunt de participare.signed.pdf
1 anunt de participare.signed.pdf
Istoricul documentului
-
1 anunt de participare.signed.pdf
1 anunt de participare.signed.pdf
ID: adaf74a1-c52c-4394-98ff-b89452b7a655
Documentele la ofertă
-
anexe 1-5.docx
ID: adaf74a1-c52c-4394-98ff-b89452b7a655
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.04.25 10:36
anexe 1-5.docx
Istoricul documentului
-
anexe 1-5.docx
ID: ebc4c965-8002-4939-bb6c-34fa21892ee2
Documentele la ofertă
-
anunt de participare1.signed.pdf
anunt de participare1.signed.pdf
ID: ebc4c965-8002-4939-bb6c-34fa21892ee2
tenderNotice
Documentele la ofertă
-
7.04.25 10:40
Data:
7 apr 2025, 18:35
Subiectul întrebării:
Actul ce confirmă dreptul operatorului economic de a presta serviciile solicitate.
Întrebare:
Licenta ceruta nu este relvanta deoarece deja de mult timp activitatea de elaborare de program nu se mai licentiaza. Ce fel de autorizatie trebuie de pezentat la softul care singur il elaborezi?
Răspuns (8 apr 2025, 09:46):
Bună ziua. Pentru a presta aceste servicii, operatorul economic este necesar să prezinte certificatul de înregistrarea a firmei, documetația tehnică relevantă și o declarație de conformitate care atestă respectarea standardelor legale aplicabile.
Data:
7 apr 2025, 19:39
Subiectul întrebării:
licente
Întrebare:
In contextul micsorarii pretului propus, avind in vedere solicitarea din caietul de sarcini, ca sistemul sa interacționeze cu un sistem 1C, ar fi bine sa stim daca dispuneti de licente 1C, In cazul cind va vom oferi o solutie pe platforma 1C?
Răspuns (8 apr 2025, 09:43):
Bună ziua, în cadrul IGSU dispunem de programul 1C unde licențierea este asigurată de compania care asigură mentenanța, în cazul nostru este CTIF.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK