1
Perioada de actualizare
de la 03.04.2025 14:54
până la 13.04.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.04.2025 08:00
până la 22.04.2025 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 601 791,94 MDL
Perioada clarificărilor: 3 apr 2025, 14:54 - 13 apr 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 apr 2025, 8:00 - 22 apr 2025, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Reabilitarea padurii-parc "Riscani"(nr.cadastral 0100313.949) cu reamenajarea trotuarului tranzitoriu situat mun.Chisinau, str.Nicolae Dimo REȚELE ELETRICE

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Mircea cel Batrin 4/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sinilga Scolnic
Telefonul de contact
022339277
Datele achizitiei
Data publicării
3 apr 2025, 14:54
Data ultimilor modificări
3 apr 2025, 15:20
Achizitii.md ID
21393092
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
doc standard.docx
Documentele la ofertă
-
3.04.25 14:54
caiet de sarcini - copy.docx
Documentele la ofertă
-
3.04.25 14:54
duae.doc
Documentele la ofertă
-
3.04.25 14:54
Data:
3 apr 2025, 15:20
Subiectul întrebării:
repetat
Întrebare:
De ce sa publicat repetat licitatia.. cea precedenta NU ESTE ANULATA!
Răspuns (3 apr 2025, 15:27):
Procedura precedentă a fost anulata
Data:
9 apr 2025, 09:13
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua solicitati executarea lucrarilor pana la 30.06.2025 din momentul semnarii contractului , luand in considerare ca licitatia are loc pe 22.04.2025 (practic de la deschidere raman 2 luni) dar mai avet perioada de evaluare a ofertelor care poate dura 1 luna sau poate mai mult si atunci dacaa se semneaza contractul pe 01.06.2025 nu este posibil nicidecum de realizat intr-o luna lucrarea solicitam sa modificati anuntul de participare si sa mentionati clar cate luni sa fie preconizate pentru executare. Multumim
Răspuns (9 apr 2025, 09:41):
Bună ziua. Este cerința AC.
Data:
9 apr 2025, 09:18
Subiectul întrebării:
2022
Întrebare:
care e ideea solicitarii cifrei de afaceri pentru anul 2022 si experienta pentru ultimul an 2022? de ce nu 2020 sau 2015 ?
Răspuns (9 apr 2025, 09:41):
Este cerința solicitate de către AC
Data:
11 apr 2025, 18:22
Subiectul întrebării:
Răspuns (9 apr 2025, 09:41): Bună ziua. Este cerința AC.
Întrebare:
Buna ziua, stimata Pretura Ciocana cerinta dvs este foarte abuziva fata de opertorii economici. Considerăm că termenul de executare prevăzut pentru finalizarea lucrărilor este nerealist și de natură să afecteze principiul transparenței și al tratamentului egal al operatorilor economici, întrucât: Durata reală estimată pentru realizarea în condiții optime a lucrărilor este de cel putin 3 luni, în funcție de complexitatea activităților, mobilizarea resurselor, condițiile meteorologice și succesiunea etapelor tehnice necesare. Termenul impus ar putea conduce la compromiterea calității execuției, dat fiind că presiunea timpului nu ar permite desfășurarea riguroasă a lucrărilor conform normativelor tehnice aplicabile.. Existența unui astfel de termen restrictiv poate fi considerată o barieră nejustificată în calea participării concurențiale, întrucât descurajează operatorii economici serioși, cu experiență, și favorizează eventual soluții speculative sau de compromis. În temeiul principiilor prevăzute de Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și a Ghidului privind elaborarea documentațiilor de atribuire emis de ANAP, vă rugăm respectuos să reanalizați termenul stabilit și să luați în considerare ajustarea acestuia într-un mod realist, proporțional cu volumul și complexitatea lucrărilor solicitate. Suntem convinși că obiectivul comun este asigurarea unei execuții de calitate, în condiții echitabile pentru toți participanții. Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm cu interes un răspuns din partea dumneavoastră. NU DOAR RASPUNS EVAZIV FARA SENS
Răspuns (11 apr 2025, 19:14):
Conform cerințelor grupului de lucru se solicită executare lucrărilor conform anunțului d participare.
Data:
11 apr 2025, 18:26
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
La licitatia precedenta care a fost anulata ati indicat Termenii și condițiile de executare solicitați: 31 decembrie 2025 Va rugam sa ne explicati si sa prezentati act confirmativ de la proiectant cum el/ea a decis ca lucrarea data se poate executa in 1 sau 1,5 luni cine a stabilit aceasta data 30.06.2025 ??????? Modificarea cerintei in anunt de participare ramine a fi o solicitare actuala... Rugam sa veniti cu raspuns clar si la tema Multumim anticipat
Răspuns (11 apr 2025, 19:14):
Conform cerințelor grupului de lucru se solicită executare lucrărilor conform anunțului d participare.
Data:
11 apr 2025, 18:31
Subiectul întrebării:
Mentionare
Întrebare:
adaugator Mentionati clar cate luni sunt preconizate pentru lucrarile date.
Răspuns (11 apr 2025, 19:14):
Este anexat la licitație anunțul de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.