Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21392463
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 apr 2025, 10:09 - 8 apr 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 apr 2025, 8:00 - 11 apr 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Achiziționarea materialelor de construcții și articolelor conexe (repetat), in conformitate cu cerințele stipulate in caietul de sarcini și anuntul de partiocipare
Informația despre anulare
Motivul anulării
Acționând din punctul de vedere al unei situații de maximă urgență și ca urmare a solicitărilor primite ( și anume incendiul produs în clădirea administrativă din bd. Stefan cel Mare 180), s-a impus modificarea planului de achiziții în vederea efectuării lucrărilor urgente. Planul de achiziții modificat la data de 22.04.2025, în vederea efectuării unor lucrări urgente. Argumentăm astfel necesitatea executării unor lucrări neprevăzute și urgente. În acest context, necesitatea bunurilor prevăzute în procedura respectivă, destinate achiziționării materialelor de construcții și a articolelor conexe, nu mai subzistă, ceea ce a condus la anularea procedurii. În urma celor menționate, grupul de lucru a decis următoarele:
17.Anularea procedurii de achiziție publică: În temeiul art. 71 alin. 1 lit g - există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării și/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Decizia nr. 03D-464-25 din 07.05.2025 privind soluționarea contestatiei înregistrată de catre ANSC cu nr. 02/461/25 din 09.04.2025
17.Anularea procedurii de achiziție publică: În temeiul art. 71 alin. 1 lit g - există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării și/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Decizia nr. 03D-464-25 din 07.05.2025 privind soluționarea contestatiei înregistrată de catre ANSC cu nr. 02/461/25 din 09.04.2025
Data anulării
8 mai 2025, 11:02
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
3 apr 2025, 10:09
Data ultimilor modificări
8 mai 2025, 11:02
Achizitii.md ID
21392463
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
7 apr 2025, 10:14
Subiectul întrebării:
divizare cu excluderea bunurilor
Întrebare:
Buna ziua, după contestație Dvs ați anulat licitația precedenta și ați scos bunurile ca vopsea din aceasta achiziție, nu mai aveți nevoie pe 2025 de produse ca vopsele ?
Răspuns (7 apr 2025, 15:21):
Buna ziua! Toate achizițiile se infaptuiesc in baza necesitatilor, momentant avem procedura respectivă, vopselele, lacurile, grundurile,diluanții sunt in proces de finalizare și urmează să fie derulate! Multumim. O zi reusita!
Data:
7 apr 2025, 20:58
Subiectul întrebării:
Divizarea pe loturi
Întrebare:
buna ziua, solicitam divizarea pe loturi in conformitatea cu legea 131/2015.
Răspuns (8 apr 2025, 07:14):
Buna dimineața! În conformitatea cu art. 39. Împărțirea pe loturi pct.(1) Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziții publice și, în acest caz, de a stabili dimensiunea și obiectul loturilor, cu condiția includerii acestor informații în documentația de atribuire. Prin urmare, autoritatea contractantă a specificat în anunțul de participare (punctul 8-9) numărul maxim de loturi pentru această procedură. O zi cu doamne ajută!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK