1
Perioada de actualizare
de la 03.04.2025 09:47
până la 21.04.2025 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.04.2025 08:30
până la 09.05.2025 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 691 575 MDL
Perioada clarificărilor: 3 apr 2025, 9:47 - 21 apr 2025, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 apr 2025, 8:30 - 9 mai 2025, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor la Tabăra de odihnă Cireșarii și Tabere cu sejur de zi din instituțiile subordinate DETS sec.Centru_ anul 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Strajesco Natalia
Telefonul de contact
022271022
Datele achizitiei
Data publicării
3 apr 2025, 9:42
Data ultimilor modificări
3 apr 2025, 9:47
Valoarea estimată (fără TVA)
3 691 575 MDL
Achizitii.md ID
21392433
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
12 mai 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor la Tabăra de odihnă Cireșarii și Tabere cu sejur de zi din instituțiile subordinate DETS sec.Centru_ anul 2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
3.04.25 09:47
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
3.04.25 09:47
anunț de participare servicii 2025.docx
Documentele la ofertă
-
3.04.25 09:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 3 691 575 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări