1
Perioada de actualizare
de la 02.04.2025 16:34
până la 07.04.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.04.2025 16:00
până la 14.04.2025 17:00
3
Licitaţie
de la 15.04.2025 15:00
până la 15.04.2025 15:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 726 985,66 MDL
Perioada clarificărilor: 2 apr 2025, 16:34 - 7 apr 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 apr 2025, 16:00 - 14 apr 2025, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Reparatia unor portiuni de strazi în s.Heciul Vechi & comuna Alexandreni, rl Singerei

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6211, MOLDOVA, Sîngerei, s.Alexăndreni (r-l Sîngerei), Alexandreni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dombrovschi Alistar
Telefonul de contact
026271465
Datele achizitiei
Data publicării
2 apr 2025, 16:34
Data ultimilor modificări
3 apr 2025, 8:44
Achizitii.md ID
21392144
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
- DUAE
2.04.25 16:34
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standart
2.04.25 16:34
Data:
3 apr 2025, 08:31
Subiectul întrebării:
preturi
Întrebare:
interesante preturi la piatra aveti, imi puteti da informatie de unde d-voastra detineti asa preturi pe care l-ati pus in deviz? toti probabil din OE vor dori sa procure piatra cu asa pret, ms
Răspuns (3 apr 2025, 08:34):
Devizul a fost elborat de către Serviciul Construcții și Drumuri din r-nul Sîngerei.
Data:
3 apr 2025, 08:32
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Conform legii 131/2015 articolul 57 alin (6) În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 7 zile pentru bunuri şi de 12 zile pentru lucrări şi servicii, rugăm să modificați termenii de depunere a ofertelor de minim 12 zile, ms Licitatia nu este de valoare mica...
Răspuns (3 apr 2025, 08:40):
Conform legii 131/2015 articolul 57 alin (6) este statuat expres că - În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 7 zile pentru bunuri şi de 12 zile pentru lucrări şi servicii de la DATA PUBLICĂRII sau transmiterii anunțului/invitaţiei de participare. Anunțiul a fost publicat la data de 02/04/ 2025. Pînă la data de 10/04/2025 sunt 12 zile.
Data:
3 apr 2025, 08:44
Subiectul întrebării:
termen
Întrebare:
verificati va rog ca din data publicarii anuntului 02.04.2025 pina pe 10.04.2025 sint 9 zile, dar 12, ms
Răspuns (3 apr 2025, 16:43):
Termenul a fost modificat.
Data:
3 apr 2025, 08:50
Subiectul întrebării:
preturi
Întrebare:
rugam respectuos sa ne prezentati argumentarea Serviciului Constructii si Drumuri din rl Singerei, cu referire la preturile actuale a anului 2025 prin formule, calcule concrete cu transport livrarea materiale cel putin de la o cariera de piatra pina la santier de lucru, multumim, ca altfel miroase a conflict de interese aici, si v-om depune contestatie....
Răspuns (3 apr 2025, 16:48):
Devizele au fost întocmite la preturi curente din 02.04.2025
Data:
4 apr 2025, 08:26
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
prezentati va rog argumentarea de pret, asa cum d-voastra solicitati justificare de pret de la OE cind depaseste mail mult de 15%, dorim sa justificati preturile asa zise curente de la 02.04 ca oferta de pret cel putin de la o cariera de piatra cu tot cu livrare, P.S - raspundeti concret la intrebarile adresate de OE
Răspuns (4 apr 2025, 15:37):
Autoritatea contractantă a publicat anuntul de participare/invitație la concurs avînd la bază un deviz de cheltuieli elaborat. Operatorul economic dacă este interesat participă la concurs. Totodată solicitarea d-stră nu conține trimiteri la legislație în care se va argumenta că devizul de cheltuieli este unul greșit.
Data:
4 apr 2025, 17:08
Subiectul întrebării:
formulare
Întrebare:
formularu nr1 se contine in documentatia standarta ?
Răspuns (4 apr 2025, 17:19):
Vă rugăm să contactați pretențiile dumneavoastră
Data:
5 apr 2025, 19:21
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
formularu nr 1 solicitati, pentru ce?
Răspuns (6 apr 2025, 08:17):
Pentru a dispune de toate formularele la dosarul de achizitii
Data:
5 apr 2025, 19:22
Subiectul întrebării:
contactati pretentiile dumneavoastra
Întrebare:
mai clar la ce va referiti?
Răspuns (5 apr 2025, 19:24):
Concretizati pretențiile dumneavoastră
Data:
5 apr 2025, 19:22
Subiectul întrebării:
formular nr 1
Întrebare:
care este formular 1 ?
Răspuns (5 apr 2025, 19:26):
La care document vă referinți?
Data:
5 apr 2025, 20:08
Subiectul întrebării:
Formulare
Întrebare:
In anuntul de participare solicitati , formularelr 3,5,7 si 1. Formularul 1 care este?
Răspuns (5 apr 2025, 20:20):
Formularul nr.1 din devizul de cheltuieli.
Data:
6 apr 2025, 08:03
Subiectul întrebării:
Formularul
Întrebare:
Formular 1 din deviz de cheltuieli, acestai caietul de sarcini, intrebare: pentru ce trebuie anexat? Ms
Răspuns (6 apr 2025, 08:14):
Pentru a dispune de toate formularele la dosarul de achizitii.
Data:
6 apr 2025, 11:18
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
OE trebuie sa incarce la licitatii documentele solicitate se AC care sint in documentatia standarta, in DS este anexat formularul nr 1?
Răspuns (6 apr 2025, 11:23):
Pe lingă anexele din DS, operatorul economic este obligat sa prezinte toate formularele din devizul de cheltuieli.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.