Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
31.03.2025 18:18
până la 04.04.2025 00:00
până la 04.04.2025 00:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
04.04.2025 00:00
până la 20.04.2025 00:00
până la 20.04.2025 00:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
31 mart 2025, 18:18 - 4 apr 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 apr 2025, 0:00 - 20 apr 2025, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Amenajarea teritoriului aferent Atelierelor de studii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 12
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2025, 18:18
Data ultimilor modificări
1 apr 2025, 15:51
Achizitii.md ID
21390216
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - LUCRĂRI DE AMENAJARE PRIN PAVAREA TROTUARULUI, str. Melestiu, 8A
Buget: 1500000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare_pavaj.semnat.pdf
anunt participare_pavaj.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Amenajarea teritoriului
31.03.25 18:18
caiet de sarcini_amenajarea teritoriului ceee.semnat.pdf
caiet de sarcini_amenajarea teritoriului ceee.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Amenajarea teritoriului
31.03.25 18:18
duae_ro_3.semnat.pdf
duae_ro_3.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Amenajarea teritoriului
31.03.25 18:18
caiet de sarcini_descifrat_amenajarea teritoriului ceee .docx
Documentele la ofertă
Amenajarea teritoriului
31.03.25 18:18
ds_lucrări_1.semnat.pdf
ds_lucrări_1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Amenajarea teritoriului
31.03.25 18:18
Data:
1 apr 2025, 10:27
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
Buna ziua,
Garantia de buna executie va fi posibila sub forma de retineri suucesive din suma facturilor fiscale???
Răspuns (1 apr 2025, 14:06):
Buna ziua
Conform p.18 din Anunțul de participare, Scrisoare bancară sau ordin de plată se prezintă la semnarea contractului.
Suma pentru garanţia lucrärilor efectuate în termen conform contractului se restituie.
Data:
1 apr 2025, 10:53
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Conform Legii nr.131 din 03-07-2015 privind achiztiile publice conform art. 47 p(3) In cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 35 de zile.
Solicitam modificarea periaodei de depunere a ofertelor. Multumesc!
Răspuns (1 apr 2025, 15:53):
Buna ziua
Luând în calcul urgența lucrărilor am modificat data-limită cu maximum posibil, 20.04.2025
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK