1
Perioada de actualizare
de la 31.03.2025 18:08
până la 07.04.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.04.2025 11:00
până la 10.04.2025 11:00
3
Licitaţie
de la 11.04.2025 15:00
până la 11.04.2025 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 264 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mart 2025, 18:08 - 7 apr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 apr 2025, 11:00 - 10 apr 2025, 11:00
Începutul licitației: 11 apr 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

LAPTOP
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M. Kogălniceanu 70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Banceanu
Telefonul de contact
068-69-75-75
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2025, 17:58
Data ultimilor modificări
1 apr 2025, 17:01
Valoarea estimată (fără TVA)
264 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 056 MDL
Achizitii.md ID
21390213
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M. Kogălniceanu 70
Durata contractului
14 apr 2025 18:00 - 31 dec 2025 18:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LAPTOP CPV: 30211100-2 - Supercomputer
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
31.03.25 18:08
anunț de participare csj-modificat.pdf anunț de participare csj-modificat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
1.04.25 17:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 319 842 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 357 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
LAPTOP
Data:
1 apr 2025, 10:56
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua! Ati indicat termenul de livrare - în decurs de 15 zile după înregistrarea contractului la Trezorerie Este un termen de livrare forte restrins (doar de la depozit local) Prelungiti va rog termenul de livrare pina la 60 zlie ca sa putem comanda laptopuri conform cerintelor din caietul de sarcini.
Răspuns (1 apr 2025, 17:03):
Termenul de livrare a fost stabilit în decurs de 60 zile prin modificarea Anunțului de participare
LAPTOP
Data:
1 apr 2025, 11:03
Subiectul întrebării:
MAF
Întrebare:
Buna ziua! Vă rugăm să adăugați autorizatia de la producator în cerințe. Acest lucru este necesar pentru a asigura conformitatea cu cerințele locale și pentru a facilita procesul de lucru.
Răspuns (1 apr 2025, 17:25):
Pentru asigurarea unei concurenței largi în procesul de achiziții, autoritatea contractantă va respecta principiile achizițiilor publice, stipulate în art.37 din Legea nr.131/2015
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări