1
Perioada de actualizare
de la 31.03.2025 16:26
până la 03.04.2025 16:30
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2025 16:30
până la 09.04.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 66 600 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mart 2025, 16:26 - 3 apr 2025, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2025, 16:30 - 9 apr 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Rechizite de birou pentru anul 2025 conform Anunțului de Participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ursachi Inessa
Telefonul de contact
067113371
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2025, 16:26
Data ultimilor modificări
1 apr 2025, 14:21
Achizitii.md ID
21390090
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexele 22, 23 rechizite de birou 2025.docx
Documentele la ofertă
Anexele 22, 23
31.03.25 16:26
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
31.03.25 16:26
Rechizite de birou
Data:
1 apr 2025, 14:21
Subiectul întrebării:
Livrare
Întrebare:
Buna ziua, livarea o sa fie la solicitarea pe parcusul anului 2025 in citeva transe? cite transe? sau toata marfa o data?
Răspuns (1 apr 2025, 14:42):
Bună ziua. Mapele și rechizitele într-o singură tranșă, dar hârtia în 2-3 tranșe.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.