1
Perioada de actualizare
de la 31.03.2025 15:15
până la 14.04.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.04.2025 16:00
până la 23.04.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 6 048 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mart 2025, 15:15 - 14 apr 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2025, 16:00 - 23 apr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sectorul Centru (inclusiv or. Codru și or. Ialoveni)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Bulmag
Telefonul de contact
022256797, 067748246, 060711110
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2025, 15:03
Data ultimilor modificări
31 mart 2025, 15:15
Valoarea estimată (fără TVA)
6 048 000 MDL
Achizitii.md ID
21389943
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Durata contractului
25 apr 2025 15:05 - 30 mai 2028 15:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sectorul Centru (inclusiv or. Codru și or. Ialoveni) CPV: 51220000-0 - Servicii de instalare de echipament de control
Cantitatea: 14400.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
specificatii tehnice si de pret.docx
Documentele la ofertă
-
31.03.25 15:15
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
31.03.25 15:15
ap 26.pdf ap 26.pdf
Documentele la ofertă
-
31.03.25 15:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Naiman-Com

Preţul ofertei: 5 875 200 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări