1
Perioada de actualizare
de la 28.03.2025 16:36
până la 08.04.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2025 11:00
până la 24.04.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 266 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mart 2025, 16:36 - 8 apr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2025, 11:00 - 24 apr 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Licență pentru hipervizorul de virtualizare VMware vSphere Standard pentru 96 core inclusiv suport și subscriere de la producător
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2025, 16:29
Data ultimilor modificări
3 apr 2025, 9:33
Valoarea estimată (fără TVA)
266 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21389211
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 iul 2025 16:32 - 30 ian 2026 16:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licență pentru hipervizorul de virtualizare VMware vSphere Standard pentru 48 core inclusiv suport și subscriere de la producător CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
28.03.25 16:36
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
28.03.25 16:36
1. anunt de participare modificat.doc
tenderNotice
-
3.04.25 09:16
2. caiet de sarcini modificat.docx
Documentele la ofertă
-
3.04.25 09:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 299 376 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 312 970 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări