1
Perioada de actualizare
de la 28.03.2025 15:20
până la 31.03.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.03.2025 15:00
până la 03.04.2025 15:00
a rămas 1 zi
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 35 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mart 2025, 15:20 - 31 mart 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mart 2025, 15:00 - 3 apr 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicați oferta
Servicii de mentenantă și deservire tehnică pentru instalaţia radiodiagnostică digitală Brivo DR-F
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Testimițeanu, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ludmila Donțu
Telefonul de contact
026284463
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2025, 14:35
Data ultimilor modificări
28 mart 2025, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
35 000 MDL
Achizitii.md ID
21389015
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Testimițeanu, 51
Durata contractului
10 apr 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenantă și deservire tehnică pentru instalaţia radiodiagnostică digitală Brivo DR-F – Profilaxia dispozitivelor conform manualului de utilizare; - interventii la cerere ori de cite ori este nevoie. -verificarea si masurarea parametrilor functionali; -revizia tehnica, cu efectuarea reglajelor si calibrarilor; -curățarea parților componente ale echipamentului; -curatarea tubului; -verificarea mA si kV; - verificarea timpului de scanare; -performanta imaginii; -auto calibrarea; -lubrifierea suportului principal; -controlul și eventual o noua reglare a aparatului; -eliminarea jocurilor la părțile mecanice; -curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare; -verificarea tensiunilor de alimentare; -verificarea conexiunilor electrice; -verificarea cablurilor de masă; -curățarea plăcilor electronice, precum și a altor componente; -verificarea funcționării motoarelor; -verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; -verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul). Piesele depistate a fi defecte se achizitioneaza separat Inginerul de servis, va detine certificat de pregatire tehnica si atestare de la producatorul utilajului. Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei intervenții, indicând starea dispozitivului și lista de luctări efectuate; Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător și a graficului de efectuare a lucrărilor; CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1-anexa 22-23 -mentenanța-2025.xlsx
Documentele la ofertă
-
28.03.25 15:20
1-anunț_1_870_md.docx
Documentele la ofertă
-
28.03.25 15:20
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări