1
Perioada de actualizare
de la 27.03.2025 15:44
până la 10.04.2025 16:35
2
Propunerea ofertelor
de la 10.04.2025 16:35
până la 20.04.2025 16:35
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 458 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mart 2025, 15:44 - 10 apr 2025, 16:35
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2025, 16:35 - 20 apr 2025, 16:35

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Servicii de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 31 mai 2025”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Pavaloi
Telefonul de contact
022233063
Datele achizitiei
Data publicării
27 mart 2025, 15:44
Data ultimilor modificări
5 apr 2025, 20:46
Achizitii.md ID
21388220
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
27.03.25 15:44
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-
27.03.25 15:44
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2).docx
Documentele la ofertă
-
27.03.25 15:44
Data:
5 apr 2025, 20:46
Subiectul întrebării:
1.1. Servicii de închiriere, montare/demontare a Scenei
Întrebare:
Bună ziua. În specificațiile tehnice sunt indicate dimensiuni pentru scenă care fac trimitere directă la un anumit agent economic. Această formulare limitează concurența și creează bariere nejustificate pentru alți ofertanți. Conform Legii nr. 131/2015, art. 37 alin. (6) și (9), specificațiile trebuie să fie neutre și să nu favorizeze un anumit produs sau furnizor. Vă rugăm să ajustați specificațiile astfel încât să permită participarea ofertanților care pot oferi produse echivalente. Mulțumim.
Răspuns (7 apr 2025, 16:39):
Bună ziua! În caietul de sarcini este stipulat clar dimensiunile necesare pentru acest eveniment.
Data:
5 apr 2025, 21:28
Subiectul întrebării:
1.1. Servicii de închiriere, montare/demontare a Scenei
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru gardurile de protecție cu dimensiunea 3,5 × 2 m. Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 09:22):
Gard de protecție cu dimensiunea 3,5×2m este necesar pentru îngrădirea scenei spate și laterale, aproximativ 100m
Data:
5 apr 2025, 21:29
Subiectul întrebării:
1.1. Servicii de închiriere, montare/demontare a Scenei
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru gardurile de protecție cu dimensiunea 2 × 1,2 m, și totodată să specificați parametrii echivalenți acceptați pentru aceste garduri. Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 09:22):
Garduri de protecție cu dimensiunea 2×1,2 m, este necesar de a îngrădi partea din fata a scenei și FOH (Front of House), în fața scenei este nevoie: gard de forță/bariere de forță aproximativ 50-60m, gard de protecție simplu 2x1,2m pentru FOH - 70-80m
Data:
5 apr 2025, 22:36
Subiectul întrebării:
1.5. Servicii de închiriere corturi și rechuzită pentru participanții evenimentului
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru mobilierul solicitat: – mese - – scaune - – culere cu apă - Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 16:24):
– mese - 1 – scaune - 10 – culere cu apă - 1
Data:
5 apr 2025, 22:38
Subiectul întrebării:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Întrebare:
Bună ziua. Photobaner: – Vă rugăm să indicați dimensiunile și cerințele tehnice a panoului foto – Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 16:25):
Dimensiunile Photobaner: 6x4 cerintele tehnice raman la discreția ofertantului sa fie stabil si sigur fara a prezenta careva pericol pentru participanti
Data:
5 apr 2025, 22:42
Subiectul întrebării:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Întrebare:
Bună ziua. Photobaner: – Vă rugăm să specificați unde va fi instalat acest panou? – Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 16:26):
Photobaner: - În perimetrul zonei unde se va desfasura evenimentul (Stinga sau Dreapta scenei)
Data:
5 apr 2025, 22:43
Subiectul întrebării:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Întrebare:
Bună ziua. Décor zona de acces: – Unde va avea loc evenimentul? Mulțumim.
Răspuns (7 apr 2025, 16:40):
Evenimentul va avea loc în PMAN
Data:
5 apr 2025, 22:44
Subiectul întrebării:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Întrebare:
Bună ziua. Décor zona de acces: – Câte zone de acces sunt planificate? Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 16:26):
Sunt planificate două zone de acces
Data:
5 apr 2025, 22:47
Subiectul întrebării:
2.1. Serviciu de décor a evenimentului.
Întrebare:
Bună ziua. Stilistica evenimentului: Vă rugăm să oferiți linkuri către surse cu elementele stilistice planificate pentru décor sau să anexați materialele de branding la documentația publicată pe platformă. Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 16:27):
Stilististica evenimentului trebuie concepută de la zero, in baza materialelor din anii precedenti
Data:
5 apr 2025, 22:57
Subiectul întrebării:
2.3. Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment.
Întrebare:
Bună ziua. Declinarea conceptului pe materiale de comunicare (print și online/digital) – Vă rugăm să specificați cine va realiza tiparul materialelor și care este cantitatea estimativă a acestora. Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 16:27):
Declinarea conceptului pe materialele de comunicare va fi realizata de ofertant, iar cantitatea estimativa va fi stabilita in functie de conceptul scenografic, strategia de promovar & comunicare, propusa de ofertant
Data:
5 apr 2025, 22:58
Subiectul întrebării:
2.3. Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment.
Întrebare:
Ecusoane: Vă rugăm să indicați: cantitatea necesară (personal tehnic, voluntari, organizatori etc.); dimensiuni ecusoane; tipul de print (o parte sau ambele părți); dacă ecusoanele vor fi pe șiret sau bold; dacă vor fi laminate sau nu; orice alte cerințe tehnice aplicabile. Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 16:28):
Dimensiunile ecusoanelor 9x12 cm, cantitatea va fi ajustata in fucntie de numarul de aprticipanti in echipa organziatorica/artistica si tot personalul implicat in proces, ecusoane pe siret printate doar pe o parte, laminate
Data:
5 apr 2025, 22:59
Subiectul întrebării:
3.3. Asigurare paza.
Întrebare:
Vă rugăm să indicați durata de desfășurare a evenimentului, pentru estimarea exactă a necesarului de servicii de pază. Mulțumim.
Răspuns (7 apr 2025, 16:43):
Durata desfășurării evenimentului va fi de la orele 17:00 până 23:00
Data:
5 apr 2025, 23:00
Subiectul întrebării:
4. Servicii de implementare a scenariului, regiei și părții artistice a evenimentului.
Întrebare:
Referitor la persoana responsabilă de moderarea evenimentului, vă rugăm să indicați: – durata totală estimată a evenimentului; – limba/limbile în care se va desfășura moderarea. Mulțumim.
Răspuns (7 apr 2025, 16:46):
Persoana responsabilă va modera eveimentul În limba română
Data:
5 apr 2025, 23:00
Subiectul întrebării:
4.1. Servicii de organizare a părții artistice a evenimentului.
Întrebare:
Vă rugăm să indicați: – programul estimativ / durata evenimentului; – numărul estimativ de artiști/colective participante. Mulțumim.
Răspuns (7 apr 2025, 16:47):
4 artiști
Data:
6 apr 2025, 00:07
Subiectul întrebării:
Anexa nr. 22 și Anexa nr. 23
Întrebare:
Bună ziua, Vă rugăm să completați Anexele 22 și 23 la Documentația standard și să le încărcați pe platformă pentru accesul ofertanților. Mulțumim.
Răspuns (8 apr 2025, 16:35):
1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conține -Specificaţii tehnice (anexa nr. 22); 2) Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23);
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.