1
Perioada de actualizare
de la 26.03.2025 15:16
până la 07.04.2025 08:30
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 07.04.2025 08:30
până la 25.04.2025 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 4 370 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2025, 15:16 - 7 apr 2025, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 apr 2025, 8:30 - 25 apr 2025, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de termoizolare a fațadei – reparație capitală a căminului nr.1 situat pe adresa mun. Chișinău str. Bogdan. Voievod 8/3

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Cernatinschi
Telefonul de contact
068680085
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2025, 15:16
Data ultimilor modificări
27 mart 2025, 11:35
Achizitii.md ID
21387106
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
D.U.A.E.
26.03.25 15:16
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard ai achizițiilor publice (modele)
26.03.25 15:16
caietul de sarcini_m.pdf caietul de sarcini_m.pdf
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
27.03.25 11:35
anuntul de participare_m.pdf anuntul de participare_m.pdf
tenderNotice
Anunțul de participare
27.03.25 11:35
Data:
27 mart 2025, 10:24
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Conform legislatiei in vigoare termenul de garantie a lucrarilor este de 5 ani - solicitam sa va conformati legislatiei in vigoare. 20de ani este un termen foarte exagerat - nici producatorul la materiale nu da asa garantie. Sau deja este ales operatorul economic cistigator, care va asigura garantia pentru 20 ani si va cistiga licitatia, deja se cunoaste cine va fi.
Răspuns (27 mart 2025, 11:07):
20 este ponderea - 20% din punctaj sau 20 puncte din 100 puncte total, iar Garanția pentru lucrări este de minim 5 ani (p. 16.4 și p. 18 din anunțul de participare).
Data:
28 mart 2025, 08:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua ,plasati caietul de sarcini desfasurat. O zi buna.
Răspuns (28 mart 2025, 13:24):
Caietu de sarcini - formular din documentația standard (”caietul de sarcini_m.pdf” - din rubrica documentele pentru procedură) este comun pentru că este un obiect și include toate lucrările necesare. S-a împărțit suma deoarece este finanțare de la proiect și din mijloace proprii
Data:
28 mart 2025, 11:24
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Specificati va rog expres - este doar un caiet de sarcini comun?
Răspuns (28 mart 2025, 13:15):
Caietu de sarcini este comun pentru că este un obiect. S-a împărțit suma deoarece este finanțare de la proiec și din mijloace proprii
Data:
28 mart 2025, 13:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.