Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21386689
1
Perioada de actualizare
de la
25.03.2025 17:58
până la 04.04.2025 11:00
până la 04.04.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.04.2025 11:00
până la 10.04.2025 11:00
până la 10.04.2025 11:00
3
Licitaţie
de la
11.04.2025 10:00
până la 11.04.2025 10:28
până la 11.04.2025 10:28
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 579 402,50 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mart 2025, 17:58 - 4 apr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 apr 2025, 11:00 - 10 apr 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea implanturilor spinale, consumabilelor pentru neurochirurgia fracturilor coloanei vertebrale conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2025 (repetat 2)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2025, 17:58
Data ultimilor modificări
31 mart 2025, 12:28
Achizitii.md ID
21386689
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot nr. 1.1 Implante spinale. Instrumentație pediculară toraco-lombară minim invazivă
Buget: 480000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot nr. 2 Ciment osos/spinal radio-opac de viscozitate medie/ inaltă
Buget: 175500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lot nr. 3.1 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala
Buget: 232000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Lot nr. 4 Cage cervical pentru corpectomie anterioară
Buget: 84000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 5 - Lot nr. 5 Cage cervical pentru corpectomie anterioară
Buget: 56000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 6 - Lot nr. 6 Proteză intervertebrală mobilă pentru păstrarea mobilității în segmentul cervical
Buget: 60000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Lot nr. 7 Sistem de drenaj continuu a cavității toracale
Buget: 7000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 8 - Lot nr. 8 Placi din titan pentru acoperirea găurilor de trepan
Buget: 95000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 10 - Lot nr. 10 Clip jetabil pentru înregistrarea punctelor de referință în cadrul neuronavigației spinale
Buget: 4000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 11 - Lot nr. 11 Proteina morfogenetică osoasa recombinată
Buget: 240000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 14 - Lot nr. 14.1 Clipuri cerebrale
Buget: 21720.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 15 - Lot nr. 15 Sistem pectus bar
Buget: 112500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 16 - Lot nr. 16.1 Placi de laminoplastie
Buget: 77282.5 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 17 - Lot nr. 17.1 Proteza expandabila de corp vertebral in caz de vertebrectomie
Buget: 128000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_implantrui_2.signed.pdf
anunt de participare_implantrui_2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
25.03.25 17:58
Data:
31 mart 2025, 12:28
Subiectul întrebării:
Depăsirea bugetului
Întrebare:
Ofertele care depășesc bugetul cu mai mult de 30% vor fi acceptate?
Răspuns (4 apr 2025, 08:42):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, ofertele care depășesc bugetul cu mai mult de 30% nu vor fi acceptate în conformitate cu prevederile art. 1, art. 65 și art. 71 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Data:
31 mart 2025, 12:30
Subiectul întrebării:
Oferte alternative!
Întrebare:
Vor fi acceptate ofertele alternative sau evaluarea va fi realizată strict pe baza parametrilor solicitați?
Răspuns (4 apr 2025, 08:47):
Vor fi evaluate toate ofertele depuse, prioritate vor avea ofertele de bază indiferent de poziționarea după preț. În cazul în care nici o ofertă nu va corespunde cerințelor tehnice de bază, se vor cataloga drept oferte alternative. Pentru ofertele alternative, grupul de lucru își rezervă dreptul de a atribui sau nu lotul operatorului economic, fără a fi obligat să motiveze decizia sa.
Mulțumim pentru clarificarea depusă
Lot nr. 1.1 Implante spinale. Instrumentație pediculară toraco-lombară minim invazivă
Data:
2 apr 2025, 17:01
Subiectul întrebării:
cerințele tehnice Implante spinale. Instrumentație pediculară toraco-lombară minim invazivă
Întrebare:
Vă rugăm să explicați de ce cerințele tehnice se modifică la fiecare licitație repetată. cerintele licitatiei pentru lotul anterioare nu se potrivesc cu cea actuala
Răspuns (4 apr 2025, 08:49):
Lot nr. 1.1 Implante spinale. Instrumentație pediculară toraco-lombară minim invazivă în cadrul procedurii de achiziție publică anterioare nr. ocds-b3wdp1-MD-1735910797589 din 03.01.2025 privind Achiziționarea implanturilor spinale, consumabilelor pentru neurochirurgia fracturilor coloanei vertebrale conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2025 (repetat) s-a anulat în temeiul art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Respectiv, s-a modificat specificația tehnică conform necesităților beneficiarilor finali. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 2 Ciment osos/spinal radio-opac de viscozitate medie/ inaltă
Data:
3 apr 2025, 11:08
Subiectul întrebării:
LOT nr. 2. Cantitate de ciment per doza.
Întrebare:
Pentru a evita interpretarea gresita a parametrilor tehnici ofertati in timpul evaluarii ofertelor si motivelor urmatoare de contestatie, va rugam sa precizati/completati sintagma "1 Doză= minim 20 g" in sintagma "1 Doză= minim 20 g de pudră". La fel, solicitam precizare/completare sintagmei "Evaluarea va fi per gram." cu sintagma "Evaluarea va fi per gram de pudra de ciment pina la amestecare acestuia cu conținutul lichid din fiolă (monomer) .". Informativ, dupa amestecare componentelor (lichid+pudra) are loc o reactie de polimerizare, in timpul caruia cimentul se intareste, iar lichidul se evapora.
Răspuns (4 apr 2025, 10:33):
Mulțumim pentru clarificarea depusă.
în cadrul evaluării se va ține cont de recomandări.
Data:
3 apr 2025, 21:36
Subiectul întrebării:
Lot 1-17
Întrebare:
Stimate părți achiziționare,
Vă mulțumim pentru oportunitatea de a participa la licitația dumneavoastră. În legătură cu cerințele specificate în documentație, avem următoarele întrebări:
Respectarea specificațiilor: Confirmăm că suntem pregătiți să furnizăm produsele conform cerințelor. Totuși, am dori să clarificăm dacă sunt acceptate abateri minore de la specificații, în cazul în care acestea nu influențează calitatea și funcționalitatea produselor. În anumite cazuri, abaterile mici pot fi legate de particularitățile livrării sau disponibilitatea unor componente.
Bugetul pentru loturile 4-7: Am analizat estimarea și am dori să menționăm că bugetul pentru loturile 4-7 pare a fi insuficient pentru a asigura calitatea și livrarea la timp a cantităților necesare. Poate fi necesar să se revizuiască bugetul sau să se ofere informații suplimentare privind aceste loturi.
Răspuns (4 apr 2025, 09:01):
Mulțumim pentru clarificarea depusă. 1. În partea ce ține de ,,dacă sunt acceptate abateri minore de la specificații”, art. 44 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 prevede că ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire, iar potrivit art. 69 alin. (2) din aceeași lege, la determinarea ofertei câștigătoare, autoritatea contractantă aplică criteriul de atribuire și factorii de evaluare prevăzuți în documentația de atribuire. Totodată, menționăm că se acceptă inclusiv oferte alternative. În partea ce ține de bugetul alocat pentru loturile 4-7, menționăm că valoarea estimativă nu poate fi modificată, mai mult ca atât instituțiile beneficiare au alocat un anumit buget pentru cantitatea solicitată. Valoarea estimativă se stabilește reieșind din valoarea ofertelor depuse și valoarea contractată.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK