1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2025 16:55
până la 04.04.2025 10:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 04.04.2025 10:00
până la 15.04.2025 10:00
3
Licitaţie
16.04.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2025, 16:55 - 4 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 apr 2025, 10:00 - 15 apr 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te

Echipament de monitorizare și supraveghere GPS Tracker

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Bradu
Telefonul de contact
022 259-648
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2025, 16:55
Data ultimilor modificări
27 mart 2025, 15:04
Achizitii.md ID
21385877
CPV
38100000-6 - Instrumente de navigaţie şi de meteorologie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
24.03.25 16:55
caiet de sarcini gps treker.pdf caiet de sarcini gps treker.pdf
Documentele la ofertă
-
24.03.25 16:55
duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.03.25 13:43
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
27.03.25 15:04
Data:
25 mart 2025, 11:30
Subiectul întrebării:
Posibilitatea integrării prin LDAP cu Active Director
Întrebare:
Prin „posibilitatea integrării prin LDAP cu Active Directory”, se referă doar la autentificarea utilizatorilor pe baza conturilor AD sau se dorește și sincronizarea/gestionarea rolurilor și drepturilor din aplicație prin intermediul AD, având în vedere că aplicația web are un sistem propriu de permisiuni?
Răspuns (25 mart 2025, 16:31):
Toată gestionarea utilizatorilor și permisiunilor poate fi făcută prin Active Directory (AD) sau direct în sistem. Sistemul ar trebui să poată: 1. Sincroniza utilizatorii din AD. 2. Verifica autentificarea prin AD. 3. Gestiona permisiunile pe baza grupurilor AD. 4. Permite crearea și gestionarea manuală a utilizatorilor și permisiunilor locale.
Data:
25 mart 2025, 11:31
Subiectul întrebării:
Accesarea aplicației va fi efectuată prin cont utilizator din baza de date și posibilitatea intrării în sistem cu ajutorul Semnăturii electronice
Întrebare:
Dispozitivele tableta sau telefon trebuie sa aiba logare prin semnatura electronica? Semnătura electronică trebuie prezentată fizic la fiecare logare (ex.: memory stick, token USB, smart card) sau se acceptă și alternative, cum ar fi certificate stocate în sistem?
Răspuns (25 mart 2025, 16:35):
Logarea pe dispozitivele tabletă sau telefon trebuie să fie integrată cu mPass și să suporte semnătura electronică validă pe teritoriul Republicii Moldova.
Data:
25 mart 2025, 14:43
Subiectul întrebării:
Marca,model,anul producerii auto din parc?
Întrebare:
Pentru a identifica corect modelul de gps tracker cu CAN este necesar de cunoaste marca,modelul,anul producerii automobilelor.Trackere sunt diferite cu conectarea la calculatorul de bord.
Răspuns (25 mart 2025, 16:43):
Pentru a face cunoștință cu informația solicitată de Dumneavoastră, rog să vă apropiați la sediul IGPF adresa: mun. Chișinău, str. Petricani 19
Data:
26 mart 2025, 13:35
Subiectul întrebării:
Document nerelevant pentru scopul achiziției
Întrebare:
Se solicită in DUAE, punct 4D.2, ”Prezența minim unui inginer certificat pentru instalarea, configurarea, lucru la înălțime și darea in exploatare a echipamentelor ofertate”. Trackerele se instalează pe mașini, care este necesitatea de a avea certificat pentru ”lucru la înălțime”? Precizăm că la alte licitații similare, nu există așa solicitare.
Răspuns (26 mart 2025, 13:46):
Bună ziua. S-a produs o eroare tehnică. A fost încărcat Duae-ul corect.
Data:
27 mart 2025, 14:53
Subiectul întrebării:
Soluția software
Întrebare:
Bună ziua. Conform caietului de sarcini, se cere și soluția software, dar în anexele ”specificații de preț” și ”specificații tehnice”, nu este inclusă. Cum să o includem la oferta comercială și tehnică, în costul echipamentelor sau separat? Mulțumesc.
Răspuns (27 mart 2025, 20:39):
Bună seara. Se va accepta cost separat
Data:
28 mart 2025, 09:35
Subiectul întrebării:
Montarea se va executa pe întreg teritoriu Republicii Moldova de către furnizorul echipamentului, locațiile vor fi coordonate cu beneficiarul.
Întrebare:
Va rugam sa specificati localitatile unde vor fi montate GPSurile si cate unitati in fiecare localitate vor fi.
Răspuns (28 mart 2025, 10:06):
Bună ziua. Trackerele GPS vor fi instalate și configurate pe întreg teritoriu Republicii Moldova, zonele de amplasare a mijloacelor de transport: zona de Nord – 119, zona de Vest – 84, zona de Sud – 105, zona de Est – 76, zona de Centru – 82.
Data:
28 mart 2025, 09:40
Subiectul întrebării:
Cartele sim
Întrebare:
Cartelele sim cu traficul inclus se acorda de catre furnizorul echipamentului sau vor fi ale Dvs?
Răspuns (28 mart 2025, 10:12):
Vor fi ale Beneficiarului
Data:
28 mart 2025, 10:21
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
ce versiune se sistem de operare are serverul, mai exact ce versiuni de Activ Directory sunt necesare pentru integrare?
Răspuns (28 mart 2025, 13:16):
Arhitectura IGPF, tipurile și versiunile sistemelor de operare sunt restricționate. Putem comunica doar faptul ca soluția software, trebuie să fie integrată în versiunea de win server mai actuală anului 2012.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.