Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
24.03.2025 16:55
până la 04.04.2025 10:00
până la 04.04.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
04.04.2025 10:00
până la 15.04.2025 10:00
până la 15.04.2025 10:00
3
Licitaţie
16.04.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 mart 2025, 16:55 - 4 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 apr 2025, 10:00 - 15 apr 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Echipament de monitorizare și supraveghere GPS Tracker
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2025, 16:55
Data ultimilor modificări
27 mart 2025, 15:04
Achizitii.md ID
21385877
MTender ID
CPV
38100000-6 - Instrumente de navigaţie şi de meteorologie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Echipamente GPS (Trackere - dispozitive de localizare geografică)
Buget: 1800000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini gps treker.pdf
caiet de sarcini gps treker.pdf
Documentele la ofertă
-
24.03.25 16:55
ds_bunuri_servicii.docx
Istoricul documentului
-
ds_bunuri_servicii.docx
ID: 08845dc5-188d-428e-98d9-0fcd77d08620
Documentele la ofertă
-
ds_bunuri_servicii.semnat.pdf
ds_bunuri_servicii.semnat.pdf
ID: 08845dc5-188d-428e-98d9-0fcd77d08620
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
27.03.25 15:04
Data:
25 mart 2025, 11:30
Subiectul întrebării:
Posibilitatea integrării prin LDAP cu Active Director
Întrebare:
Prin „posibilitatea integrării prin LDAP cu Active Directory”, se referă doar la autentificarea utilizatorilor pe baza conturilor AD sau se dorește și sincronizarea/gestionarea rolurilor și drepturilor din aplicație prin intermediul AD, având în vedere că aplicația web are un sistem propriu de permisiuni?
Răspuns (25 mart 2025, 16:31):
Toată gestionarea utilizatorilor și permisiunilor poate fi făcută prin Active Directory (AD) sau direct în sistem. Sistemul ar trebui să poată:
1. Sincroniza utilizatorii din AD.
2. Verifica autentificarea prin AD.
3. Gestiona permisiunile pe baza grupurilor AD.
4. Permite crearea și gestionarea manuală a utilizatorilor și permisiunilor locale.
Data:
25 mart 2025, 11:31
Subiectul întrebării:
Accesarea aplicației va fi efectuată prin cont utilizator din baza de date și posibilitatea intrării în sistem cu ajutorul Semnăturii electronice
Întrebare:
Dispozitivele tableta sau telefon trebuie sa aiba logare prin semnatura electronica?
Semnătura electronică trebuie prezentată fizic la fiecare logare (ex.: memory stick, token USB, smart card) sau se acceptă și alternative, cum ar fi certificate stocate în sistem?
Răspuns (25 mart 2025, 16:35):
Logarea pe dispozitivele tabletă sau telefon trebuie să fie integrată cu mPass și să suporte semnătura electronică validă pe teritoriul Republicii Moldova.
Data:
25 mart 2025, 14:43
Subiectul întrebării:
Marca,model,anul producerii auto din parc?
Întrebare:
Pentru a identifica corect modelul de gps tracker cu CAN este necesar de cunoaste marca,modelul,anul producerii automobilelor.Trackere sunt diferite cu conectarea la calculatorul de bord.
Răspuns (25 mart 2025, 16:43):
Pentru a face cunoștință cu informația solicitată de Dumneavoastră, rog să vă apropiați la sediul IGPF adresa: mun. Chișinău, str. Petricani 19
Data:
26 mart 2025, 13:35
Subiectul întrebării:
Document nerelevant pentru scopul achiziției
Întrebare:
Se solicită in DUAE, punct 4D.2, ”Prezența minim unui inginer certificat pentru instalarea, configurarea, lucru la înălțime și darea in exploatare a echipamentelor ofertate”.
Trackerele se instalează pe mașini, care este necesitatea de a avea certificat pentru ”lucru la înălțime”? Precizăm că la alte licitații similare, nu există așa solicitare.
Răspuns (26 mart 2025, 13:46):
Bună ziua. S-a produs o eroare tehnică. A fost încărcat Duae-ul corect.
Data:
27 mart 2025, 14:53
Subiectul întrebării:
Soluția software
Întrebare:
Bună ziua. Conform caietului de sarcini, se cere și soluția software, dar în anexele ”specificații de preț” și ”specificații tehnice”, nu este inclusă. Cum să o includem la oferta comercială și tehnică, în costul echipamentelor sau separat?
Mulțumesc.
Răspuns (27 mart 2025, 20:39):
Bună seara. Se va accepta cost separat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK