1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2025 14:37
până la 31.03.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 31.03.2025 09:30
până la 03.04.2025 10:30
3
Licitaţie
04.04.2025 13:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 54 700 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2025, 14:37 - 31 mart 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mart 2025, 9:30 - 3 apr 2025, 10:30
Începutul licitației: 4 apr 2025, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale cu statut special, conform pct. 1.35. Lista și specificațiile tehnice al bunurilor solicitate din Documentația de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2025, 14:01
Data ultimilor modificări
24 mart 2025, 14:37
Valoarea estimată (fără TVA)
54 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
273,50 MDL
Achizitii.md ID
21385647
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
14 apr 2025 14:08 - 30 dec 2025 14:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Scurtă de iarnă cu glugă şi mesadă detaşabilă CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Complet
2)
Denumirea
Scurtă cu glugă (primăvară/toamnă) CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Fes CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia de atribure.semnat.pdf documentatia de atribure.semnat.pdf
Documentele la ofertă
1. Anunț de participare 2. Instrucțiuni pentru participanți/ Caiet de sarcini 3. Anexe obligatorii
24.03.25 14:37
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
24.03.25 14:37
anexe.docx
Documentele la ofertă
-Anexe pentru participanți
24.03.25 14:37
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și .....
24.03.25 14:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Simcomtex

Preţul ofertei: 56 999,66 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corspunde cerințelor autorității contractante
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări