1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2025 16:57
până la 31.03.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.03.2025 15:00
până la 07.04.2025 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 208 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2025, 16:57 - 31 mart 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mart 2025, 15:00 - 7 apr 2025, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

chiziționarea serviciilor de organizare și desfășurare a evenimentului
„Vernisajul Vinului” de primăvară, cea de-a XXIII-a ediție, în data de 16.05.2025

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cebotari Cristina
Telefonul de contact
060012327
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2025, 16:57
Data ultimilor modificări
27 mart 2025, 16:21
Achizitii.md ID
21384964
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie activitate.doc
Documentele la ofertă
--este obligatoriu completarea si semnarea digitala
21.03.25 16:57
rechizite bancare bank detalies.docx
Documentele la ofertă
- date necesare pentru virarea garantiei de oferta
21.03.25 16:57
anunt de participare organizare.pdf anunt de participare organizare.pdf
Documentele la ofertă
-anuntul de participare datele despre achizitie
21.03.25 16:57
declaraţie oferta.docx
Documentele la ofertă
--este obligatoriu completarea si semnarea digitala
21.03.25 16:57
stecificatie de pret-tehnica.docx
Documentele la ofertă
-este obligatoriu completarea si semnarea digitala
21.03.25 16:57
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
--este obligatoriu completarea si semnarea digitala
21.03.25 16:57
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
--este obligatoriu completarea si semnarea digitala
21.03.25 16:57
Data:
27 mart 2025, 16:21
Subiectul întrebării:
Servicii Design
Întrebare:
1.Pentru servicii tipar sunt indicate 60-70 pagini pentru broșură, iar în serviciile de tipar, sunt indicate 40-50 de pagini, care este cifra corectă? 2. Care sunt parametri tehnici pentru inserțiile decupabile? Se vor executa pentru câștigători, sau pentru participare în tombolă? În ce cantitate?
Răspuns (28 mart 2025, 14:16):
Buna ziua, 1. privitor la numarul de pagini pentru brosura cestea se doresc a fi 40-50 pagini. S-a strecurat o greseala tehnica. 2. Insertiile decupabie vor avea marimile standard: 90 x 50 mm (dimensiunea unui card de vizită) sau 100 x 70 mm – în funcție de formatul propus, pot fi inserate și în broșură.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.