Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21384897
1
Perioada de actualizare
de la
21.03.2025 15:43
până la 26.03.2025 14:00
până la 26.03.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.03.2025 14:00
până la 31.03.2025 14:00
până la 31.03.2025 14:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
223 905 MDL
Perioada clarificărilor:
21 mart 2025, 15:43 - 26 mart 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 mart 2025, 14:00 - 31 mart 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Servicii de verificare metrologică legală și de etalonare a mijloacelor de măsurare pentru anul 2025.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandr Basistîi
Telefonul de contact
068445450, 068101554
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2025, 15:43
Data ultimilor modificări
26 mart 2025, 10:27
Achizitii.md ID
21384897
MTender ID
CPV
71900000-7 - Servicii de laborator
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de verificare metrologică legală a mijloacelor de măsurare a utilajelor
Buget: 76237.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Servicii de verificare metrologică legală a contoarelor comerciale (contoare de energie termică și contoare de apă)
Buget: 103710.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Servicii de verificare metrologică legală a mijloacelor de măsurare electrice (contoare de energie electrică și transformatoare de curent)
Buget: 30240.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Servicii de etalonarea a mijloacelor de măsurare a utilajelor
Buget: 11848.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Servicii de etalonarea a mijloacelor de măsurare electrice
Buget: 1870.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
cs_servicii verificari metrol, etalonari a mm 2025.pdf
cs_servicii verificari metrol, etalonari a mm 2025.pdf
Documentele la ofertă
-
21.03.25 15:43
anunt de participare_serv verific metrol, etalon a mm.signed.pdf
anunt de participare_serv verific metrol, etalon a mm.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
21.03.25 15:43
formularul ofertei_servicii de verificare metrol, etalonare mm_1.docx
Istoricul documentului
-
formularul ofertei_servicii de verificare metrol, etalonare mm_1.docx
ID: 0d6d32a4-e31a-43f7-ad9a-b67b1c978de9
Documentele la ofertă
-
formularul ofertei_servicii de verificare metrol, etalonare mm.docx
ID: 0d6d32a4-e31a-43f7-ad9a-b67b1c978de9
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
25.03.25 10:33
comunicat sia rsap_serv verificari metrol, etalon 25.signed.pdf
comunicat sia rsap_serv verificari metrol, etalon 25.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
25.03.25 10:33
Data:
26 mart 2025, 10:27
Subiectul întrebării:
Prestarea serviciilor
Întrebare:
Bună ziua!
Cu referire la:
Lotul 2 – unde se va efectua prestarea serviciilor de verificare metrologică, la sediul Beneficiarului sau la sediul Prestatorului?
Vă multumim.
Răspuns (26 mart 2025, 11:00):
Bună ziua! Conform comunicării referitor la documentația de atribuire, publicată ieri, data de 25.03.2025 ora 10:33, s-au operat modificări doar pentru pozițiile nr. 3 și nr. 4 din lotul nr. 3. Restul prevederilor din documentația de atribuire (Caiet de sarcini, Anunț de participare etc.) rămân fără modificări. Având în vedere cele expuse supra, menționăm că toate serviciile din lotul nr. 2 „Servicii de verificare metrologică legală a contoarelor comerciale (contoare de energie termică și contoare de apă)” vor fi prestare în laboratorul Prestatorului. Totodată, la data de 25.03.2025 ora 10:33, a fost modificat formularul ofertei care cuprinde specificațiile tehnice și de preț. În partea ce ține de „Specificații de preț” la cantitatea pozițiilor nr. 51, 52 din lotul nr. 1, precum și, la poziția nr. 2 din lotul nr. 4, au fost făcute completări pentru o mai bună claritate privind cantitatea serviciilor solicitate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK